جهان

با “سید رضوان فاروق” و تاشفین مالک” آشنا شوید + تصویر

این شبکه خبری با اشاره به جزئیاتی درباره هویت عاملان تیراندازی می نویسد:”انان با یکدیگر ازدواج کرده بود و فرزندشان را برای نگهداری نزد مادربزرگش سپرده بودند. اقدام اخیر آنان مرگبارترین تیراندازی از دسامبر سال 2012 میلادی و حادثه تیراندازی “سندی هوک” تا به امروز بوده است” فاروق در روز مهمانی در آن مرکز حضور داشته است اما تصاویر دوربین های مدار بسته نشان می دهند که او مدتی بعد آنجا را با حالتی خشمگینانه ترک می کند.

شبکه خبری ” سی ان ان” با انتشار گزارشی به هویت دو مهاجم در حادثه تیراندازی اخیر در “سن برناردینو” امریکا اشاره کرده است.

 به گزارش خرداد، این شبکه خبری با اشاره به جزئیاتی درباره هویت عاملان تیراندازی می نویسد:”انان با یکدیگر ازدواج کرده بود و فرزندشان را برای نگهداری نزد مادربزرگش سپرده بودند. اقدام اخیر آنان مرگبارترین تیراندازی از دسامبر سال 2012 میلادی و حادثه تیراندازی “سندی هوک” تا به امروز بوده است”.

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

این شبکه خبری با اشاره به هویت عاملان تیراندازی می افزاید:”سید رضوان فارق” شهروند امریکا بوده است. “تاشفین مالک” همسر او نیز اقامت دائم امریکا را داشته است. اقدام تیراندازی آنان سبب کشته شدن 14 نفر در یک مهمانی در تعطیلات در مرکز نگهداری از معلولان و سالمندان در “سن برناردینو” کالیفرنیا شد”.

“سی ان ان” در ادامه می افزاید:”آن ها زن و شوهر بودند. فاروق 28 ساله بود و مالک 27 ساله. آن دو با یکدیگر ازدواج کرده بودند. “محمد عبدالرشید” وکیل خانواده فاروق گفته است که آن دو از طریق یک سرویس دوستیابی اینترنتی با یکدیگر آشنا شده بودند. ملاقات چهره به چهره آنان زمانی صورت گرفته که فاروق به عربستان سعودی سفر کرده بود جایی که مالک و خانواده پاکستانی تبارش زمانی که او 18 یا 20 سال داشته به آنجا نقل مکان کرده بودند”.

سی ان ان در ادامه اشاره می کند که مالک پس از ان زمان توانسته بود ویزای سرمایه گذاری دریافت کند و اقامت دائم امریکا را کسب کند. این شبکه خبری در ادامه می نویسد:”فاروق نیز یک شهروند امریکا بود که به عنوان کارشناس سلامت محیط زیست در اداره بهداشت سن برناردینو فعالیت می کرد جایی که میزبان مهمانی برگزار شده اخیر بود و تیراندازی در آنجا روی داد. او از دانشگاه دولتی کالیفرنیا فارغ اتحصیل شده بود و مدرکش بداشت محیط زیست بوده است. فارغ التحصیلی او در سال 2010 میلادی بوده است. او پنج سال در این مرکز کار کرده بود و فیش حقوقی اش نشان می دهد که در سال 2013 میلادی 53 هزار دلار از آن مرکز حقوق دریافت کرده بود”.

سی ان ان در ادامه اشاره کرده است که فاروق در روز مهمانی در آن مرکز حضور داشته است اما تصاویر دوربین های مدار بسته نشان می دهند که او مدتی بعد آنجا را با حالتی خشمگینانه ترک می کند و سپس با مالک همسرش به مرکز وارد شده و شروع به تیراندازی می کنند.

پلیس اعلام کرده که در حال بررسی رایانه شخصی آن دو نفر است و در پارکینگ خانه شان دوازده وسیله لوله مانند حاوی مواد انفجاری یافته است.

 خردادنیوز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + بیست =

دکمه بازگشت به بالا