ورزش

با هماهنگی کی‌روش در مشهد بازی می‌کنیم/ باید مسابقات لیگ برتر را اینجا برگزار کنیم

رئیس فدراسیون فوتبال، گفت: همه مردم ایران دوست دارند تیم ملی را از نزدیک ببینند و با هماهنگی کی‌روش بازی‌های دوستانه تیم ملی را می‌توانیم در ورزشگاه امام رضا(ع) در مشهد برگزار کنیم.

مهدی تاج در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد، درخصوص افتتاح ورزشگاه امام رضا(ع) گفت: این ورزشگاه پتانسیل بالایی دارد که باید از آن استفاده کرد. ساخت و راه‌اندازی این ورزشگاه توسط آستان قدس رضوی بوده که یک هدیه به مردم مشهد و خراسان است که باید در مسابقات مختلف از آن استفاده کرد.

وی ادامه داد: حجت‌الاسلام رئیسی تولیت محترم آستان قدس رضوی نگاه ویژه و مثبتی به ورزش دارد و این نگاه مثبت و ویژه تاثیر زیادی در ساخت این ورزشگاه دارد. ورزشگاه امام رضا(ع) یکی از افتخارات ایران اسلامی است که ما هم به آن می‌بالیم. باید شرایطی فراهم شود تا مسابقات لیگ برتر هم در این ورزشگاه برگزار شود و مردم مشهد و خراسان از آن  استفاده کنند.

رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که آ‌یا بازی‌های تیم ملی هم در این ورزشگاه برگزار می‌شود یا خیر، ادامه داد: ما در حال آماده‌سازی تیم ملی در راه جام جهانی هستیم و همه مردم ایران دوست دارند که تیم ملی را از نزدیک ببینند. شهر مشهد هم به دلیل ظرفیت‌هایی که دارد می‌تواند میزبان خوبی برای تیم ملی باشد. قطعا با هماهنگی با کارلوس کی‌روش می‌توانیم بازی‌های دوستانه را در این ورزشگاه برگزار کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + 16 =

دکمه بازگشت به بالا