مشهد

بخش اعصاب و روان تا یک‌ ماه آینده در بیمارستان امام رضا(ع) راه‌اندازی می‌شود

شاپور بدیعی

معاون علوم پزشکی مشهد‌مقدس گفت: بخش اعصاب و روان تا یک‌ ماه آینده در بیمارستان امام رضا(ع) راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، شاپور بدیعی ظهر امروز در نشستی خبری درباره بخش اعصاب و روان بیمارستان قائم مشهد اظهار داشت: حدود ۷۰ تا ۸۰ تخت دو هفته پیش به بخش اعصاب و روان بیمارستان قائم افزوده شده تا بیماران از راهرو جمع و خدمات بهتر انجام شود و در حال حاضر ۶ تخت خالی  در این بخش وجود دارد‌.

وی افزود: بیمارستان‌های کاشمر و قوچان را تا آذرماه امسال تقویت می‌کنیم تا اعزام بیماران اعصاب و روان به مشهد کاهش پیدا کند و با راه‌اندازی فاز جدید بیمارستان هاشمی نژاد با ۳۵ تخت قطب دیگری در این راستا در نظر گرفته شده است. 

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه بخش اعصاب و روان تا یک ماه دیگر در بیمارستان امام رضا(ع) فعال می‌شود، گفت: بیمارستان قائم با قدمتی بیش از ۴۵ سال در حال فعالیت است در عین حال مشغول بازسازی است بنابراین شلوغ بودن بیمارستان به دلیل بازسازی و فعالیت همزمان بیمارستان تا یک سال دیگر ادامه دارد.

بدیعی ادامه داد: درصدد هستیم با استفاده از پتانسیل‌ها، اصلاح نظام ارجاع و تقویت شهرستان‌ها مشکلات را برطرف کنیم، اکنون دومین کارگروه هم‌فکری اورژانس هوایی کل کشور بر اساس مدل‌های روز دنیا در هتل سحاب مشهد در حال برگزاری است.‌

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − هشت =

دکمه بازگشت به بالا