مشهد

بدهی شهرداری مشهد به ۸۰۰ میلیارد تومان کاهش یافت

خلیل موحدی

عضو کمیسیون اقتصادی شورای شهر مشهدمقدس گفت: بدهی سه هزار میلیارد تومانی شهرداری مشهد به ۸۰۰ میلیارد تومان کاهش یافته است.

خلیل موحدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار داشت: شورای چهارم مشهد از ابتدا تلاش داشت تا از ظرفیت تخصصی استفاده کند و ارتباط مردمی خود را تقویت کند.

وی بیان کرد: بحث واگذاری اخذ عوارض به اصناف مشهد که 35 درصد جمعیت را تشکل می‌دهند در دستور کار شورای چهارم مشهد قرار گرفته است و در صورت تصویب و تحقق بار بزرگی از شهرداری برداشته شده و کوچک سازی شهرداری انجام می‌شود.

عضو کمیسیون اقتصادی شورای شهر مشهد خاطرنشان کرد: باید دستگاه شهرداری کوچک‌تر شود و این باب جدیدی باز می‌کند گرچه هنوز ظرفیت‌هایش در شهرداری نیست.

موحدی با اشاره به ارتباط مستمر شورای چهارم مشهد با نخبگان تاکید کرد: دیروز جلسه خوبی با نخبگان و منتقدان شورا برگزار شد و نخستین بار این اتفاق افتاد و ریاست‌های کمیسیون‌ها نیز حضور داشتند. چنین محافلی در مساجد هم تشکیل می‌شود.

وی گفت: نگاه‌های اقتصادی در شورا بوده و امروز در حال تقویت است، شورای چهارم مشهد را که تحویل گرفتیم میزان سه هزار میلیارد تومان بدهی شهر بود و با برنامه ریزی خوبی که صورت گرفت امروز بدهی به 800 میلیارد تومان رسیده است.

موحدی گفت: تقریباً روزانه 700 میلیون تومان بابت این بدهی باید به بانک‌ها می‌دادیم و این مقدار هم امروز خوشبختانه به روز شده و جلوی سوددهی گرفته شده و قرار است اوراقی که به فروش می‌رسد متمرکز استفاده شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + 2 =

دکمه بازگشت به بالا