ورزش

برانکو: حضور نوری در پرسپولیس منتفی است

MohammadNouri
به گزارش ایسنا ، طی روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر حضور مجدد محمد نوری در تیم فو‌تبا‌ل پر‌سپولیس مطرح شد. این در حالی است که نوری با باشگاه المسیمیر قطر قرارداد دارد و در حال‌ حاضر برای این تیم بازی می‌کند.
طبق قوانین نقل و انتقالات اگر قرار باشد بازیکنی خارج از فصل نقل و انتقالات به باشگاهی در لیگ برتر ایران بیاید، باید حداقل سه ماه بازیکن آزاد بوده باشد بر همین اساس محمد نوری در حال‌ حاضر از نظر قانونی نمی‌تواند به پر‌سپولیس بپیوندد، زیرا او بازیکن آزاد محسوب نمی‌شود. البته نکته دیگری که قابل ذکر است این که معمولا باشگاه‌های قطری در صدور رضایت نامه برای بازیکنان خساست خاصی به خرج می‌دهند و به راحتی رضایت نامه صادر نمی‌کنند. البته اگر قرار باشد نوری به پر‌سپولیس بیاید باید منتظر باشیم تا فصل نقل و انتقالات این فصل سر برسد.
در همین ارتباط برانکو ایوانکوویچ،سرمربی تیم فوتبال پر‌سپولیس در گفت‌و‌گویی کوتاه با ایسنا، اظها‌ر کرد: محمد نوری، کاپیتان تیم فو‌تبا‌ل پر‌سپولیس بوده و بازیکن ارزشمندی است. من برای او احترام خاصی قائل هستم، اما واقعیت این است که او با یک باشگاه قطری قرارداد دارد و باید وظایفش را نسبت به آن باشگاه انجام بدهد بنا‌بر‌این از نظر من حضورش در تیم فو‌تبا‌ل پر‌سپولیس منتفی است.
او افزود: بهتر است در شرایط کنونی که تیم ما نیاز به آرامش دارد به این شایعات پرداخته نشود تا ما با آرامش بیشتری کارمان را در لیگ ادامه دهیم.
 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 5 =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا