ورزش

برای برد مقابل استقلال قرار می‌گیریم/ گرجستانی‌ها در نیم فصل به تیم ما اضافه خواهند شد

خبرگزاری میزان- مدیرعامل باشگاه سیاه‌جامگان گفت: بازیکنان گرجستانی در هفته جاری برای نهایی شدن توافقات به ایران می‌آیند و در هر صورت در نیم‌فصل به تیم ما اضافه خواهند شد.

 
علی عباسی در گفت‌گو با خبرگزاری میزان، در رابطه با شرایط شرایط سیاه‌جامگان پس از جدایی میثاقیان اظهار داشت: شرایطمان خوب است و اوضاع طبق برنامه پیش می‌رود. یکسری اصلاحات هم در تیم پیش رو داریم تا بتوانیم در ادامه لیگ به موفقیت برسیم.

وی درباره اظهار نظر اخیر مرزبان مبنی بر اینکه در نیم فصل ۷ بازیکن این تیم باید کنار گذاشته شوند، اظهار داشت: فعلا کادر فنی چهار بازیکن را نخواسته و ما نام ان چهار بازیکن را هم اعلام کردیم. به هر حال باید نظرات سرمربی روی این مسائل لحاظ شود.

مدیرعامل باشگاه سیاه‌جامگان مشهد در مورد زمان حضور بازیکنان گرجستانی جدید این تیم خاطرنشان کرد: تا نیم فصل نمی‌توانیم از بازیکنان گرجستانی استفاده کنیم. آنها قرار است در هفته جاری برای نهایی شدن توافقات به ایران بیایند و اگر این کار صورت بگیرد در نیم‌فصل به تیم ما اضافه خواهند شد.

وی در رابطه با توافق با بازیکنانی که از این تیم کنار گذاشته شدند،خاطرنشان کرد: من در ایران نبودم و قطعا با آنها جلسه برگزار می‌کنیم تا توافقاتی را انجام دهیم.

عباسی در پاسخ به این پرسش که با توجه به تغییرات مربی هدف شما برای ادامه  لیگ بقا در لیگ است، اظهار داشت: هنوز زمان زیادی از لیگ باقی مانده، هدف ما تغییر نکرده و تغییرات را در راستای رسیدن به هدفمان انجام دادیم. قطعا می‌خواهیم جزو تیم‌های بالای جدول باشیم.

وی در پایان در مورد دیدار تیمش مقابل استقلال در هفته دوازدهم لیگ برتر و اینکه سیاه‌جامگان همیشه گربه سیاه‌ استقلال بوده‌اند، خاطرنشان کرد: تیم ما شرایط خوبی دارد و قطعا برای پیروزی مقابل استقلال پا به میدان می‌گذاریم.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + نه =

دکمه بازگشت به بالا