ورزش

برترین‌های مسابقات کشتی با چوخه قهرمانی کشور در قوچان مشخص شدند

خبرگزاری فارس: برترین‌های مسابقات کشتی با چوخه قهرمانی کشور در قوچان مشخص شدند

دوازدهمین دوره مسابقات کشتی با چوخه قهرمانی کشور یادواره شهید بابامحمد رستمی و شهدای بخش باجگیران عصر جمعه با معرفی نفرات برتر در گود کشتی روستای رهورد به کار خود پایان داد.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از قوچان، دوازدهمین دوره مسابقات کشتی با چوخه قهرمانی کشور یادواره سردار شهید بابامحمد رستمی و شهدای بخش باجگیران، جمعه با حضور 196 چوخه‌کار در قالب 23 تیم در گود کشتی روستای رهورد شهرستان قوچان برگزار شد.

در این دوره از مسابقات طی 5 دوره و 275 کُشتی در وزن 74 کیلوگرم، علی شاه‌وردیان از شهرداری قوچان، میثم ارجمند از مقاومت قوچان و حسن موسی‌زاده از بیمه آسیای زیرک به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

در وزن 84 کیلوگرم، الیاس علی‌اکبری از مقاومت قوچان، ابراهیم اسکندرفیلابی از شهرداری قوچان و ابوالفضل عالمی از مقاومت قوچان نیز اول تا سوم شدند.

در وزن 96 کیلوگرم، اسماعیل ثانی از بیمه آسیای زیرک مقام اول و محسن قربانی از مقاومت قوچان و جعفر یونسی از شهرداری قوچان به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را از آن خود کردند.

در وزن سنگین به‌اضافه 96 کیلوگرم نیز کامران رستمی از باخرز، سعید قاسمی از مرزبانی ناجا و ناصر صحرایی از مقاومت قوچان به ترتیب حائز مقام‌های اول تا سوم شدند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + شانزده =

دکمه بازگشت به بالا