خراسان

برخورد شدید با باشگاه های استفاده کننده از داروی نیروزا در خراسان رضوی

 رئیس هیات پزشکی ورزشی خراسان رضوی گفت : طبق توافق با معاونت پیشگیری از جرم دادستان مشهد، برخورد با باشگاه های متخلف و توزیع کننده داروهای دوپینگ حمایت قضائی می شود.

سیدرضا گلدوزیان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: فروش و استفاده از داروهای نیروزا در باشگاه های ورزشی ممنوع و خلاف قانون است.
وی با بیان اینکه این اقدام در باشگاه های ورزشی بدون مجوز در حد گسترده ای انجام می شود، بیان کرد: شناسایی این باشگاه ها به دلیل فعالیت زیرزمینی کار سختی است.
گلدوزیان ادامه داد: در باشگاه های مجوزدار به دلیل انجام بازرسی های دوره ای تخلات به حداقل رسیده است و بزرگترین معضل این هیات فعالیت باشگاه های بدون مجوز و بدون هیچ چتر نظارتی است.
رئیس هیات پزشکی ورزشی خراسان رضوی با اشاره به فعالیت حدود یکهزار و ۶۰۰ باشگاه ورزشی مجاز در استان، افزود : با حمایت دادستانی برخورد با باشگاه های متخلف شکل قانونی تری به خود می گیرد و با این اقدام تخلفات کاهش چشمگیری خواهد داشت.
گلدوزیان در خصوص جمعیت تحت پوشش بیمه ورزشی نیز گفت : هم اکنون در خراسان رضوی ۹۰ هزار و ۹۴ نفر دارای بیمه ورزشی هستند و تمامی باشگاه های ورزشی ملزم به بیمه کردن اعضا هستند.
هم اکنون هزار و ۶۰۰ باشگاه ورزشی در خراسان رضوی دایر است که حدود هزار و ۳۰۰ باشگاه از این تعداد در مشهد فعالیت دارد.
بیش از ۳۲۰ هزار نفر در باشگاه های ورزشی خراسان رضوی فعالیت می کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − دوازده =

دکمه بازگشت به بالا