مشهد

برخی ساختمان‌های دولتی مشهد مجوز ایمنی ندارند

صاحبی

عضو شورای شهر مشهد گفت: برخی از ساختمان‌های دولتی مشهد مجوز ایمنی آتش‌نشانی ندارند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، غلامحسین صاحبی صبح امروز در نطق پیش از دستور یکصد و پنجاه و هفتمین جلسه علنی شورای شهر مشهد در تالار شورا شهر اظهار داشت: برخی از ساختمان‌های دولتی مجوز ایمنی آتش‌نشانی ندارند.

وی با بیان اینکه نباید در زمینه آتش سوزی ریسک کرد، گفت: امروز زمان آن است تا مدیران کشور نسبت به رفع نقایص عمده شهرها بپردازند و اجازه ندهند که پروژه‌های بدون مجوز و پروانه به فعالیت بپردازند.

عضو شورای شهر مشهد با تاکید براینکه اعضای شورای شهر باید گزارشی از عملکرد خود را به مردم ارائه دهند، گفت: پس از گذشت سه سال و نیم از عمر شورای چهارم باید دید که وظیفه خطیر خود را که رفع دغدغه‌های مردم بوده به خوبی انجام داده‌ایم و در این راه چه مقدار توفیق به دست آورده‌ایم.

صاحبی با اشاره به برودت هوا در شهر مشهد گفت: پاکبانان عزیزی در روزهای گذشته به صورت شبانه‌روزی فعالیت کردند تا ضمن رفع یخ‌زدگی خیابان‌ها آسایش نسبی را برای زائران و مجاوران فراهم آورند.

وی با تاکید بر اینکه شورای چهارم در لبیک به ندای مقام معظم رهبری فعالیت‌های بسیار خوبی انجام داده است، خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب همواره در رابطه با زیارت اقشار محروم جامعه دغدغه‌هایی داشتند و شورای شهر با درک این دغدغه پا پیش گذاشته و زمینه را برای رفع این مشکل فراهم کرد.

عضو شورای شهر مشهد با اشاره به بازدید مسئولان استانی از کشف‌رود در هفته‌های اخیر خاطرنشان کرد: در بازدید از کشف رود همگی اذعان داشتند که شورای شهر و شهرداری در این زمینه عملکردی خوب داشته و وظایف خود را در زمینه رفع مشکلات کشف‌رود و حاشیه آن انجام داده است.

صاحبی با بیان اینکه دستگاه‌های زیادی در کشف رود در حال فعالیت هستند، عنوان کرد: اداره آب و فاضلاب با هزینه میلیاردها تومان تصفیه خانه‌های بزرگی را ایجاد کرده که فاضلاب کشف‌رود را تصفیه می‌کند و سپس به طور مجدد آب تصفیه شده را به کشف‌رود باز می‌گردانند.

وی با اشاره به سفر رئیس جمهور به مشهد مقدس خاطرنشان کرد: دولت در سفرش به مشهد ۱۶۰ میلیارد تومان را برای کال کشف‌رود در نظر گرفت اما تا به امروز حتی یک ریال نیز از این بودجه به شهر مشهد نیامده است.

عضو شورای شهر مشهد با تاکید بر اینکه حادثه پلاسکو زنگ خطری برای تمامی دستگاه‌های کشور بود گفت: در گذشته زمانی که شهروندان از مقابل ایستگاه آتش نشانی عبور می‌کردند به فعالیت‌های آتش‌نشانان دقت نداشتند اما با شرایط کنونی و اشنایی مردم با سختی کار در این شغل نگاهشان به این افراد به صورت شگرفی تغییر کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × یک =

دکمه بازگشت به بالا