خراسان

برقراری ارتباط تلفنی با ۳ کوهنورد مفقود در ارتفاعات بینالود

نیروهای امداد و نجات هلال احمر با برقرای ارتباط با ۳ کوهنورد مفقود در ارتفاعات بینالود و شناسایی محل، برای نجات آنان به سمت محل حرکت کردند.
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، رئیس هلال احمر مشهد گفت: عملیات جستجو و نجات در حالی ادامه دارد که بیش از ۳۳ ساعت از آغاز عملیات امداد ونجات در کوهستان می گذرد و تاکنون ۴ نفر نجات یافتند .

برقراری ارتباط تلفنی با ۳ کوهنورد مفقود در ارتفاعات بینالود

حسن پرکار افزود: در پی اعلام مرکز کنترل و هماهنگی عملیات اضطراری جمعیت هلال احمر استان مبنی بر گم شدن تیم کوهنوردی شامل ۷ نفر که متشکل از ۴ مرد و ۳ زن بوده است، ۳ تیم عملیاتی از نجاتگران کوهستان شامل ۱۲ امدادگر وچهار خودروی کمک دار جمعیت هلال احمر مشهد وارد منطقه شدند و هم اکنون هم در حال جستجو هستند.

وی گفت: از تعداد کوهنوردان گم شده ،دو مرد و دو زن نجات یافتند و در منطقه اسکان داده شده اند تلاش برای نجات ۳ نفر باقی مانده همچنان با قدرت ادامه دارد.

رئیس هلال احمر مشهد تصریح کرد :عملیات جستجو و نجات در حالی ادامه دارد که دمای هوا در شب گذشته به ۱۵- درجه رسیده است ویک زن و دو مرد باقی مانده در ارتفاعات در حالی که فقط یک چادر به همراه داشتند و زیر باران خیس شده بودند شب خود را صبح کردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + 9 =

دکمه بازگشت به بالا