مشهد

برنامه‌ریزی برای ساماندهی استفاده از موتورسیکلت‌های برقی در مشهد

برنامه‌ریزی برای ساماندهی استفاده از موتورسیکلت‌های برقی در مشهد

عدم ایجاد صدای زیاد، عدم نیاز به ایستگاه‌های سوختگیری، امکان ایجاد شارژ با شبکه‌های برق شهری و قابل کنترل بودن محدودیت سرعت در شهرها نیز از دیگر مزایای استفاده از موتورسیکلت‌های برقی است.
برنامه‌ریزی برای ساماندهی استفاده از موتورسیکلت‌های برقی در مشهد

رییس شورای عالی استان‌های کشور گفت: برنامه‌ریزی برای ساماندهی استفاده از موتورسیکلت‌های برقی در ناوگان حمل و نقل شهری بزرگترین کلانشهر مذهبی دنیا به دلیل مزایای فراوان استفاده از آن از اهمیت بسزایی برخوردار است.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، غلامرضا بصیری‌پور ضمن بازدید از غرفه سازمان حمل و نقل بار درون‌شهری شهرداری مشهد در ششمین نمایشگاه خدمات و محیط زیست شهری و حمل و نقل و ترافیک بیان کرد: عدم ایجاد آلایندگی‌های زیست محیطی موتورسیکلت‌های برقی و پایین بودن هزینه سوخت آن‌ها به میزان قابل توجهی نسبت به موتورسیکلت‌های بنزینی از جمله مزایای شاخص استفاده از این نوع وسیله حمل و نقلی است که لزوم ساماندهی آن‌ها را در ناوگان حمل و نقل شهری مشهد نمایان می‌کند.
وی در ادامه به استقبال از این دوره از نمایشگاه اشاره و خاطرنشان کرد: حضور شهرداران شهرهای کشور، روسای سازمان‌های همیاری‌ شهرداری‌ها، اعضای شورای اسلامی شهرها و معاونان شهرداری‌ها نشان می‌دهد این نمایشگاه از کیفیت خوبی برخوردار است.
رییس شورای عالی استان‌های کشور افزود: از جمله مزایای استفاده از موتور برقی با توان موتور 3000 وات و حداکثر بار قابل حمل 60 کیلوگرم مناسب فعالیت در حوزه پیک موتوری و غذابر در سیستم حمل و نقل شهری مشهد است.
بصیری‌پور گفت: عدم ایجاد صدای زیاد، عدم نیاز به ایستگاه‌های سوختگیری، امکان ایجاد شارژ با شبکه‌های برق شهری و قابل کنترل بودن محدودیت سرعت در شهرها نیز از دیگر مزایای استفاده از موتورسیکلت‌های برقی است.
گفتنی است؛ ششمین نمایشگاه خدمات و محیط زیست شهری و حمل و نقل و ترافیک از پنجم آذرماه کار خود را در نمایشگاه بین‌المللی مشهد آغاز کرده است که تا فردا هشتم آذرماه ادامه دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + سه =

دکمه بازگشت به بالا