مشهد

برپایی نمایشگاه‌های مالی در مشهد زمینه بازگشت اعتماد عمومی را فراهم می‌کند

عبدالکریم جوادی

عضو شورای شهر مشهد مقدس گفت: برپایی نمایشگاه‌های حوزه مالی زمینه بازگشت اعتماد عمومی را فراهم می‌کند.

سید عبدالکریم جوادی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس با اشاره به برگزاری نمایشگاه بانک و بیمه و بورس در مشهد اظهار داشت: به هر حال در سال‌های اخیر در مشهد نوعی فضای ناامنی اقتصادی در مشهد ایجاد شده است و قطعاً این ناامنی یکی از معیارهایی است که می‌تواند زمینه سرمایه گذاری را در مشهد اندک کند.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد بیان کرد: در حال حاضر به نظر می‌رسد راهکارهای برطرف کردن این معضل از رویکرد و توان حوزه بومی و استانی خارج شده است و باید در سطح ملی این مسئله را پیگیری کنیم.

جوادی ادامه  داد: خراسان قطب صنعت و کشاورزی محسوب می‌شود اما با توجه به اتفاقات رخ داده بازارهای سرمایه‌گذاری در مشهد دچار تهدید شده و در نوعی کمای اقتصادی به سر می‌برد.

عضو شورای شهر مشهد تصریح کرد: اگر بخواهیم از این معضل فرار کنیم باید فکری برای به کارگیری منابع ملی و حتی فراملی کنیم، زمانی که مشکلاتی برای تعدادی از موسسات در مشهد پیش آمد باید بلافاصله اعتمادسازی در سطح محلی از سوی مقامات صورت می‌گرفت اما در این زمینه کوتاهی شد.

وی با اشاره به اینکه شاید برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی بتواند تا حدودی به وضعیت فعلی کمک کند تصریح کرد: اگر زیرساخت‌های مناسبی برای این قبیل همایش‌ها و نمایشگاه‌ها فراهم شود می‌تواند در بازگشت اعتماد عمومی مردم اثرگذار باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا