مشهد

برپایی ۳ نمایشگاه تخصصی در مشهد

۱۴۸۷۷۷۴_۲۶۹
هشتمین نمایشگاه تخصصی خدمات و محیط زیست شهری و نخستین نمایشگاه تخصصی مادر، سیسمونی و کودک درمشهدگشایش یافت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، در هشتمین نمایشگاه تخصصی خدمات و محیط زیست شهری، بیش از ۵۴ شرکت در قالب ۲۰۰ غرفه و در فضایی به مساحت چهار هزار و ۸۰۰ متر مسقف خدمات و دستاوردهای خود را ارائه کردند.

از جمله زمینه های فعالیت این نمایشگاه می توان به ارائه تجهیزات و ماشین آلات خدمات شهری، خودروهای حمل و نقل عمومی، مبلمان پارکی، تجهیزات و علائم ترافیکی، نورپردازی شهری، پارکینگ های مکانیزه، مجموعه بازی های پلی اتیلنی و تجهیزات ورزشی پارکی اشاره کرد.

در نخستین نمایشگاه تخصصی مادر، سیسمونی و کودک در مشهد نیز ۳۰ شرکت در قالب ۱۲۵ غرفه در فضای سه هزار متر مربعی، محصولات خود را در زمینه های سیسمونی کودک، کالای خواب کودک، پوشاک و فرش کودک، بهداشت و درمان و دکوراسیون اتاق کودک، تجهیزات مهدکودک، آتلیه کودک، اسباب بازی و بیمه و کالای ایمنی کودک به نمایش گذاشتند .

همچنین براساس تفاهمنامه همکاری مشترک بین استان کرمان و نمایشگاه بین المللی مشهد، توانمندی ها و ظرفیت های استان کرمان در قالب نمایشگاه گشایش یافت .

استان کرمان در این نمایشگاه، توانمندی های خود در زمینه های اقتصاد، کشاورزی، صنعت، گردشگری و صنایع دستی ارائه کرده است .
هشتمین نمایشگاه تخصصی خدمات و محیط زیست شهری و نخستین نمایشگاه تخصصی مادر، سیسمونی، کودک تا ۲۸ مهرماه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی مشهد برای بازدید متخصصان و علاقه مندان دایر است.

برای عضویت در کانال تلگرام کافه مشهدی ها کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا