مشهد

برگزارى نمایشگاه‌های فروش فوق‌العاده پوشاک در مشهد به مناسب بازگشایی مدارس

رئیس اتحادیه پوشاک مشهد با اشاره به ایام بازگشایی مدارس عنوان کرد: اتحادیه پوشاک مشهد در این ایام اقدام به برگزارى نمایشگاه های فروش فوق العاده با تخفیف هاى ویژه در مناطق مختلف شهر مشهد همزمان با سراسر کشور نموده است.
مهدی لسان طوسی در گفت و گو با ایسنا- منطقه خراسان با گفت: در این طرح واحدهاى صنفى منتخب جهت تبلیغ استفاده از محصولات تولید داخلى و دسترسى آسان، به وسیله بنرهاى متحدالشکل مجهز گردیده تا مردم جهت تهیه پوشاک مورد نظر متحمل هزینه هایی چون ایاب ذهاب و از دست دادن زمان اضافه نشوند.
وی ادامه داد: بدیهى است مهم ترین منظور این اتحادیه ارائه کالاهایی با کیفیت و کمیت مناسب از طرف عرضه کنندگان پوشاک و معرفى تولیدات داخلى و جلوگیرى از ارایه پوشاک کم کیفیت و استوک در نمایشگاه هاى عرضه مستقیم کالا و حمایت از مصرف کننده و عرضه کننده گانى که در طول سال حقوق قانونى دولت را پرداخت کرده و در چنین ایامى باید کالاهاى تهیه شده را عرضه نمایند، است.
لسان طوسى ابزار امیدوارى کرد،م مسئولان امر توزیع و خدمات اجازه ندهند افراد سودجو جهت تحقق منافع شخصى این امکان را به دست آورند تا در مکان هایى مثل نمایشگاه ها باعث تضییع حقوق تولید کننده، عرضه کننده و مصرف کننده شوند.
رئیس اتحادیه پوشاک مشهد بیان کرد: اتاق اصناف واتحادیه هاى صنفى همواره با توجه به تخصص و تجربه کافى مى دانند چگونه باید جهت تنظیم بازار و حمایت از حقوق مصرف کننده و جلوگیرى از عرضه اجناس استوک عمل نمایند.  
وی اضافه کرد: امروز با وجود واحدهاى صنفى کافى و بیش از اندازه، باید از افزایش هرگونه واحد صنفى و مجتمع تجارى از توسعه این بازارها جلوگیرى شود و نیمى از آن ها همچون تمام دنیا به فروشگاه هاى بزرک تبدیل گردند تا توازن ایجاد گردد و رونق اقتصادى شکل گیرد و هم نظارت بر آن آسان شود. در این صورت مشترى جهت تهیه ملزومات مورد نظر دچار سردرگمى و صرف وقت اضافه نخواهد شد و مى توان با مدیریت بخش خصوصى و امکان تصمیم گیرى توسط خود این مجموعه ها و جلوگیرى از دخالت هاى بى مورد، درخواست مشتریان را تحقق بخشید و عمل به سیاست هاى کلى نظام، از جمله اقتصاد مقاومتى و حمایت از تولید را محقق کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × یک =

دکمه بازگشت به بالا