خراسان

برگزاری دوره خبرنگاری و تخصصی رسانه در خبرگزاری فارس خراسان رضوی

خبرگزاری فارس: برگزاری دوره خبرنگاری و تخصصی رسانه در خبرگزاری فارس خراسان رضوی

مدیر خبرگزاری فارس در خراسان رضوی از برگزاری دوره خبرنگاری و تخصصی رسانه با هدف تربیت و جذب نیروهای متخصص و متعهد در این خبرگزاری خبر داد.

 

حسن دست‌پروری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مشهد، به برگزاری دوره‌های خبرنگاری در دفتر این خبرگزاری اشاره کرد و گفت: این دوره ها با هدف تربیت نیروهای کارآمد متخصص و متعهد در فضای رسانه‌ای استان برگزار می‌شود و امید است با جذب نیروهای مومن انقلابی بتوانیم گامی در راستای تحقق اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی برداریم.

وی با بیان اینکه ثبت نام این دوره یک ماهه از امروز آغاز و تا 15 تیر ماه ادامه خواهد داشت، افزود: کلاس‌ها پس از اتمام ماه مبارک رمضان از 20 تیر لغایت 20 مرداد برگزار می شود و پذیرفته شدگان در آزمون تئوری به دوره کارورزی راه می یابند.

مدیر خبرگزاری فارس در خراسان رضوی با تاکید بر اینکه پذیرفته شدگان در آزمون در کارگاه‌های تخصصی رسانه با حضور اساتید مطرح کشوری حضور خواهند داشت، گفت: هدف از برگزاری این کارگاه‌ها تربیت نیروی متخصص و متعهد به انقلاب و جذب آنها در خبرگزاری فارس است.

دست‌پروری همچنین به تخفیف 20 تا 50 درصدی هزینه شرکت در این دوره خبرنگاری برای دانشجویان و فعالان فرهنگی اشاره کرد و گفت: افراد بنا به میزان فعالیت خود در مجموعه های فرهنگی از تخفیف برخوردار خواهند شد.

وی ادامه داد: ثبت‌نام کنندگان پس از حضور در  دوره و شرکت در آزمون نهایی و قبولی در این آزمون گواهی معتبر خبرگزاری فارس را دریافت خواهند کرد.

دست‌پروری افزود: علاقه‌مندان برای شرکت در این دوره می توانند به آدرس مشهد- خیابان امام خمینی(ره)، حد فاصل امام خمینی(ره) 48 و 50، ساختمان 902، دفتر خبرگزاری فارس در مشهد مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام کنند. همچنین شماره تماس  38581217 از ساعت 10 الی 18 هر روز پاسخگوی علاقه‌مندان به شرکت در این دوره خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − 4 =

دکمه بازگشت به بالا