مشهد

برگزاری دوره مطالبه‌گری تخصصی عرصه کشاورزی و امنیت غذایی در مشهد

خبرگزاری فارس: برگزاری دوره مطالبه‌گری تخصصی عرصه کشاورزی و امنیت غذایی در مشهد

دوره یک‌روزه مطالبه‌گری تخصصی در عرصه کشاورزی و امنیت غذایی فردا در مشهد برگزار می‌شود.

 

علی اسماعیلی مسئول علمی بسیج دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس از مشهد اظهار کرد: طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب طی دو سال اخیر بر آن شدیم در خصوص مطالبه گری تخصصی در بین دانشجویان، اولین دوره یک‌روزه مطالبه گری تخصصی در عرصه کشاورزی و امنیت غذایی فردا در دانشکده کشاورزی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار کنیم.

وی با اشاره به مشکلات منابع آبی استان افزود: مهاجرت از روستا به شهر، کاهش تولیدات کشاورزی و استفاده نکردن کشاورزان از اصول مشخص کشاورزی، مهمترین مسائلی است که در این دوره موردبررسی قرار می‌گیرد.

مسئول علمی بسیج دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد با عنوان این مطلب که دوره مطالبه گری تخصصی به‌منظور پیگیری دانشجویان از مسئولان در حوزه‌های تخصصی مربوط به رشته تحصیلی‌شان برگزار می‌شود، گفت: دانشجویان در این دوره می‌آموزند که چرا و چگونه به مشکلات موجود پیرامون خود پرداخته و در کارگروه‌های بعدی که برگزار خواهد شد به حل مسائل با همکاری مسئولان بپردازند.

اسماعیلی عنوان کرد: این برنامه فردا ساعت 9 صبح در سالن اصلی آمفی‌تئاتر دانشکده کشاورزی دانشگاه فردوسی برای آقایان و بانوان برگزار می‌شود.

یادآور می‌شود در این برنامه وظایف بسیج دانشجویی دانشگاه، شیوه مطالبه گری در عرصه کشاورزی، شبکه‌سازی و فرصت‌های آن و چگونگی جریان سازی مسائل کشاورزی مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + سه =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا