مشهد

برگزاری ششمین نمایشگاه تخصصی خدمات شهری و حمل و نقل و ترافیک در مشهد

ineedex

 

ششمین نمایشگاه تخصصی خدمات شهری و حمل و نقل و ترافیک در مشهد از 5 تا 8 آذرماه در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار می‌شود.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، ششمین نمایشگاه تخصصی خدمات و محیط زیست شهری و حمل و نقل و ترافیک با هدف ارتقاء سطحی کیفی این دو حوزه و استفاد از توانمندی‌های حوزه حمل و نقل و ترافیک و خدمات شهری در شهر مشهد از فردا با حضور 75 شرکت در نمایشگاه بین‌المللی مشهد کار خود را آغاز خواهد کرد.
در این نمایشگاه 200 نفر از شهرداران شهرهای کشور و همچنین مدیران عامل سازمان همیاری‌ شهرداری‌های کشور نیز حضور دارند.
ششمین نمایشگاه تخصصی خدمات و محیط زیست شهری و حمل و نقل و ترافیک مشهد در 10 هزار مترمربع فضای مسقف و 1000 مترمربع فضای باز در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار خواهد شد.
همزمان با این رویداد اولین نمایشگاه تجهیزات و فنآوری‌های حفاظتی، امنیتی، امداد و نجات و ایمنی و آتش‌نشانی نیز در نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار می‌شود.
عمده فعالیت شرکت‌های این دوره از نمایشگاه مبلمان پارکی، نورپردازی شهری، ماشین‌آلات خدمات شهری، خودروهای حمل و نقل عمومی، علائم ترافیکی، تجهیزات کنترل ترافیکی، تجهیزات ورزشی و کودکان پارکی، ماشین‌آلات عمرانی، بازیافت مواد و زیباسازی و تنظیف شهری است.
این نمایشگاه که دومین نمایشگاه بزرگ خدمات شهری کشور محسوب می‌شود از 5 تا 8 آذرماه به مدت 4 روز برپا خواهد بود.
گفتنی است این نمایشگاه با همکاری شهرداری مشهد و سازمان همیاری‌ شهرداری‌های استان خراسان رضوی برگزار می‌شود که ساعت بازدید از آن 16 الی 22 خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + 4 =

دکمه بازگشت به بالا