مشهد

برگزاری مراسم روز ملی فردوسی در مشهد

خبرگزاری فارس: برگزاری مراسم روز ملی فردوسی در مشهد

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری خراسان رضوی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای برگزاری روز ملی فردوسی گفت: امسال مراسم روز ملی فردوسی در 25 اردیبهشت‌ماه به‌طور بسیار باشکوهی برگزار خواهد شد.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری خراسان رضوی، حسین زارع‌صفت بابیان اینکه هماهنگی‌های لازم برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم روز ملی فردوسی با سازمان میراث فرهنگی کشور و استانداری خراسان رضوی انجام‌شده است گفت: امسال مراسم روز ملی فردوسی به شکل بسیار باشکوهی برگزار خواهد شد.

وی بابیان اینکه در برگزاری این روز به دنبال مشارکت حداکثری مردم و استفاده از ظرفیت‌های اقشار مختلف مردم هستیم اضافه کرد: امسال جشن روز ملی فردوسی به مدت چند روز برگزار خواهد شد و برنامه‌های متنوع فرهنگی ـ هنری پیش‌بینی‌شده است.

زارع‌صفت اظهار داشت: در این میان همکاری و تعامل دستگاه‌ها و سازمان‌های فرهنگی و مرتبط با روز فردوسی نیز افزایش‌یافته و برای برگزاری روز ملی فردوسی در سال جدید شاهد افزایش همکاری و تعامل دستگاه‌های فرهنگی و مرتبط هستیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری خراسان رضوی هم‌چنین با اشاره به اهمیت مشارکت بخش خصوصی در این خصوص افزود: برای برگزاری مراسم روز ملی فردوسی در سال جدید برنامه‌ریزی‌ها برای استفاده از ظرفیت بخش خصوصی نیز انجام‌شده است.

وی هم‌چنین با اشاره به رویداد فرهنگی مشهد 2017 خاطرنشان کرد: برگزاری هرچه باشکوه‌تر روز ملی فردوسی در سال جدید مقدمه‌ای برای اجرای برنامه‌های مهم فرهنگی در سال 2017 میلادی و رویداد فرهنگی مهم مشهد 2017 است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 − 6 =

دکمه بازگشت به بالا