مشهد

برگزاری نخستین جشنواره ایده‌های برتر در مشهد

از 12 لغایت 15 آذرماه صورت می‌گیرد؛

برگزاری نخستین جشنواره ایده‌های برتر در مشهد

ایده‌پردازان می‌توانند ایده‌های خود را به آدرس دبیرخانه در میدان تختی، خیابان صاحب الزمان یک، ساختمان شماره سه شهرداری مشهد ارسال کنند و جهت کسب اطلاعات و … با شماره تلفن 38487062 و داخلی 405 تماس بگیرند.
برگزاری نخستین جشنواره ایده‌های برتر در مشهد

مدیر پژوهش و مطالعات راهبردی شهرداری مشهد از برگزاری نخستین جشنواره ایده‌های برتر طی چند روز آینده خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، حسین عبدا… زاده عنوان کرد: نخستین جشنواره ایده‌های برتر از 12 تا 15 آذرماه برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: نخستین جشنواره ایده‌های برتر در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی خراسان رضوی برگزار می‌شود.
مدیر پژوهش و مطالعات راهبردی شهرداری مشهد بیان کرد: محورهای این جشنواره شامل بافت پیرامون حرم مطهر، حاشیه‌نشینی، اقتصاد مقاومتی، فناوری و نانو، اشتغال و اقتصاد شهری و گردشگری است.
عبدا… زاده افزود: این جشنواره به دبیری شهرداری مشهد برگزار می‌شود و ایده‌های ایده پردازان در سایت www.ideshahr.ir به ثبت می‌رسد.
وی اظهار کرد: ایده‌پردازان می‌توانند ایده‌های خود را به آدرس دبیرخانه در میدان تختی، خیابان صاحب الزمان یک، ساختمان شماره سه شهرداری مشهد ارسال کنند و جهت کسب اطلاعات و … با شماره تلفن 38487062 و داخلی 405 تماس بگیرند.
مدیر پژوهش و مطالعات راهبردی شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از 30 ایده به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است که ایده‌پردازان تا 15 آذر ماه، یعنی یک روز قبل از اختتامیه نمایشگاه فرصت دارند تا ایده‌های خود را برای شرکت در این جشنواره ارسال کنند. ضمن اینکه در جلسه اختتامیه نمایشگاه که 16 آذر ماه خواهد بود، به سه ایده برتر هر محور، جوایز نفیس اعطا خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 − 2 =

دکمه بازگشت به بالا