خراسان

برگزاری کارگاه‌های «شیرین سازی زندگی» در خراسان رضوی

خبرگزاری فارس: برگزاری کارگاه‌های «شیرین سازی زندگی» در خراسان رضوی

معاون فرهنگی مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: موضوع سبک زندگی و مهارت‌های آن در دستور کار شورای فرهنگ عمومی کشور قرار گرفته که طی آن، کارگاه‌هایی با عنوان «شیرین سازی زندگی» در خراسان رضوی برگزار شده است.

 

یوسف امینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مشهد در حاشیه نمایشگاه سنت نبوی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی مشهد، با اشاره به اینکه امروز برگزاری نمایشگاه به یک علم تبدیل شده است اظهار کرد: باید پس از برگزاری هر نمایشگاهی از آن بازخورد گرفت تا تأثیر آن مشخص شود و نتیجه آن برای برنامه‌ریزی‌های بعدی در دستور کار قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه در عصر حاضر، خانواده و ازدواج مورد تهاجم‌فرهنگی دشمن قرار گرفته است یادآور شد: موضوع سبک زندگی و مهارت‌های آن به عنوان موضوعات مرتبط با سنت نبوی ازدواج از چندی پیش در دستور کار شورای فرهنگ عمومی کشور قرار گرفته که طی مصوبات آن، کارگاه‌هایی با عنوان «شیرین سازی زندگی» در خراسان رضوی برگزار شده است.

معاون فرهنگی مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: مؤسسات ازدواج زیرپوشش اداره کل ارشاد فعالیت‌های مناسبی را تاکنون انجام دادند و در حال حاضر نیز در سومین نمایشگاه سنت ازدواج مشهد حضور دارند تا اطلاعات بیشتری را در اختیار مردم قرار دهند.

امینی با تأکید بر اینکه وظیفه ما حمایت و نظارت نسبت به این مؤسسات است اضافه کرد: مؤسسات فرهنگی هنری و تشکل‌هایی که در این زمینه فعال هستند وظیفه سنگینی دارند.

وی در پایان در ارتباط با عنوان این نمایشگاه بیان کرد: ازدواج سنت پیامبر بوده و عنوان این نمایشگاه دارای مفهوم است چراکه این امر مشخص می‌کند که تنها فروش کالا و ارائه خدمات مرتبط شرکت‌ها هدف برگزار کنندگان نمایشگاه نبوده بلکه در کنار بعد اقتصادی، اهداف فرهنگی نیز دنبال می‌شود، بنابراین برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی شرایط ازدواج را تسهیل می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش − 4 =

دکمه بازگشت به بالا