خراسان

بزرگترین واحد تولید منسوجات حوله‌ای در استان افتتاح می‌شود

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌ رضوی با بیان اینکه میزان سرمایه‌گذاری برای این طرح بیشتر از ۴۰ میلیارد تومان بوده است، اظهار کرد: تمام سرمایه این طرح داخلی است اما ماشین‌آلات خارجی هستند.
ابراهیم ناصری در گفت‌وگو با ایسنا- منطقه خراسان با اشاره به اشتغال‌زایی این طرح برای ۱۰۰ نفر، عنوان کرد: تاکنون ۱۰۰ پروانه کار صادر شده است و این عدد با گذشت زمان و توسعه طرح بیشتر می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: این مجموعه هم‌اکنون به بهره‌برداری رسیده و در حال تولید است.
معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی با اشاره به بازدید‌های اخیر از مجموعه، تصریح کرد: تاکنون در شرق کشور چنین واحدی خوب و توانمند نداشته‌ایم. 
در همین رابطه شکوه میرشاهی، سرپرست دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری خراسان رضوی، در این خصوص گفت: واحد تولیدی مذکور با ظرفیت سالانه تولید ۱۵۰۰ تن و متوسط روزانه ۵ تن در شهرک صنعتی چناران ایجاد کرده است.
وی اظهار کرد: این شرکت با سرمایه اولیه ۱۰٫۸ میلیارد تومان در سال ۹۵ ثبت شد که تاکنون ۴۷٫۸ میلیارد تومان شامل ۶ میلیون یورو و ۲۵ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری کرده است.
میر شاهی ادامه داد: این واحد تولیدی مجهز به آخرین تکنولوژی روز کشورهای آلمان، بلژیک و ایتالیاست و همچنین آب مورد نیاز برای تولید با مجهز بودن به سیستم تصفیه فاضلاب در چرخه تولید مجددا مورد استفاده قرار می‌گیرد.
وی گفت: بهره‌برداری کامل از این طرح نیاز کشور به حوله و منسوجات حوله‌ای با بالاترین کیفیت را مرتفع و کشور را از واردات تولیدات ترکیه‌ای بی‌نیاز و امکان صادرات به کشورهای همسایه را نیز فراهم خواهد کرد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + هفده =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا