مد و لباس

بزرگ ترین مجموعه کفش برای بهار ۲۰۱۸ در هفته مد میلان

 بزرگ ترین مجموعه کفش برای بهار 2018 در هفته مد میلان
در هر یک از هفته های مد ، با سبک ها و مدل های جدید ی از کفش ها روبرو می شویم که گرایش دنیای مد در فصل بعدی را منعکس می کند. با توجه به توانمندی ایتالیائی ها درطراحی و تولید کفش ، هفته مد میلان نسبت به هفته های مد شهرهای دیگر ، خبرساز تر است .

برند های ایتالیائی معروفی چون، گوچی، ورساچه ، دولچه وگابانا، پرادا و آلبرتا فورتی در این هفته ، تمام هنر و خلاقیت خود را با ارائه طرح های شیک ، رنگ های درخشان و پاشنه های زیبا در معرض نمایش گذاشتند و کفش هائی برای بهار۲۰۱۷ روانه بازار نمودند که نمی توان به سادگی از آنها چشم پوشید.

  •  مجموعه بهاره برند ورساچه با ارائه کفش های طرح دار با تصاویر و شکل های رنگارنگ و متنوع ، توجه همگان را به خود جلب کرد. طراح این برند با الهام از دهه نود و استفاده مجدد تعدادی از طرح های نمادین و مشهور برادر مرحومش ، یاد او را گرامی داشت.
پوتین های بالای زانو با تصاویر مرلین مونرو در سبک پاپ و طرح های سبک باروک روی صندل ها ، از جمله طرح های سمبولیک و بی نظیر این مجموعه بودند ، اما ستاره تک خال این نمایش و آنچه که چشم ها را خیره ساخت ، پوتین های بسیار بلند مشکی تزئین شده بودند.
  •  برند فاخردولچه و گابانا نیز که همواره با طرح های عجیب و متفاوت خود ، مخاطبان را شگفت زده میکند در مجموعه بهار۲۰۱۸ نیز با استفاده از رنگ های شاد و زنده و تصاویر گل ها ، طرح های متنوع و زیبائی را به نمایش درآورد.
 
بیشتر کفش ها ، صندل ها و پوتین ها دارای پاشنه های مکعبی شکل بودند. کفش های این مجموعه ، ترکیب با شکوهی از انواع رنگ های درخشان ، سنگ های پر زرق و برق و مروارید های پر تلألو بودند که به درستی ، مفهوم تجمل و شکوه را القاء می نمودند.
  •  سالواتوره فراگامو ، طراح دیگری که با طراحی پوتین هائی از پوست مار و کفش هائی با پاشنه های طلایی ، مجموعه ای بسیار تاثیرگذار را در معرض دید عموم نهاد.

در ادامه به دیدن بخشی از این مجموعه می پردازیم:

منبع : مد و پوشاک

جهت عضویت در کانال تلگرام کافه مشهدی ها کلیک کنید

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + دو =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا