مشهد

«بندر بند» به سینماهای مشهد آمد

فیلم سینمایی بندر بند از روز گذشته، ۱۰ آذر ماه، همزمان با سراسر کشور در برخی از سینماهای مشهد به اکران درآمد.

فیلم بندر بند به کارگردانی منیژه حکمت، تهیه‌کنندگی منیژه حکمت و مهشید آهنگرانی فراهانی، با کارگردانی هنری فرهاد فزونی و پخش بین‌المللی شرکت ایریماژ تاکنون در بیش از ۳۰ جشنواره جهانی سینمایی از جمله جشنواره‌های تورنتو، زوریخ، میل ولی و هاینان به نمایش در آمده و جایزه بهترین فیلم جشنواره کلکته، جایزه نتپک جشنواره فیلم‌های کوهستانی اولجو و تقدیرنامه بهترین فیلم جشنواره باتومی را دریافت کرده‌ است.

رضا کولغانی، امیرحسین طاهری، مهلا موسوی و پگاه آهنگرانی بازیگران این فیلم را تشکیل می‌رهند. دیگر عوامل فیلم نیز عبارت‌اند از نویسندگان فیلمنامه: منیژه حکمت و مصطفی زندی، مدیر فیلمبرداری: سجاد آورند، تدوین: نوید توحیدی، موسیقی متن: فرشاد فزونی، طراحی و ترکیب صدا: آرش قاسمی، طراح صحنه و گرافیک: فرهاد فزونی، طراح لباس: ندا نصر، صدابردار: محمدحسین کاوه، مدیرتولید: جعفر عروجی، جانشین تولید: داریوش حکمت، پشتیبانی تولید: افروز شادکی، محصول بامداد فیلم و کپ فیلم.

در خلاصه داستان بندر بند آمده تعدادی خواننده زن ایرانی قصد دارند بعد از مدت‌ها در یک کافی شاپ در تهران وارد یک رقابت غیر رسمی شوند. مهلا باردار به همراه سایر اعضای بندر بند، همسرش و یکی از نزدیکترین دوستان‌شان، سفر خود را از یک استان جنوبی به تهران آغاز می‌کند؛ آن هم درست زمانی که همه داشته‌های خود را در سیل از دست داده‌اند. آن‌ها هنوز امیدهای خود را زنده نگه می‌دارند، با این حال هر راهی که می‌روند به یک بن بست در سرزمین سیل‌زده منجر می‌شود… .

فیلم سینمایی بندر بند هم‌اکنون در پردیس‌های سینمایی هویزه، ویلاژتوریست و اطلس مشهد در حال اکران است و علاقه‌مندان به تماشای آن می‌توانند بلیت خود را از سامانه‌های اینترنتی فروش بلیت تهیه کرده و در زمان مقرر به سینما مراجعه کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + شش =

دکمه بازگشت به بالا