مشهد

بنیاد امام رضا(ع) در ۷۸ کشور مشغول فعالیت است

مدیرعامل بنیاد فرهنگی و هنری امام رضا(ع) گفت: هم‌اکنون با کمک و مساعدت همه سازمان‌ها و نهادها در خارج از کشور این بنیاد در ۷۷ کشور و ۲۴۰۰ نقطه از جهان دایر است که در آینده ای نزدیک این رقم را تا ۱۳۰ کشور گسترش خواهیم داد. 
به گزارش ایسنا- منطقه خراسان، اکبر شیخ در مجمع جهانی خادمان فرهنگ رضوی که صبح امروز در سالن اجتماعات دانشکده علوم دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد اظهار کرد: برای بنیاد بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع) مایه مباهات است که میزبان تمامی شما خوبان در سراسر گیتی قرار گرفته است و همچنین مایه فخر و مباهات است که درسالی که مشهد ۲۰۱۷ به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام معرفی شده است این بنیاد به عنوان میزبان معرفی شده.
وی در ادامه با بیان اینکه این بنیاد مسئول برگزاری اولین مجمع جهانی خادمین فرهنگ رضوی است عنوان کرد: این امر برای همه ما یک اتفاق مبارک و شروع کاری عظیم محسوب می‌شود تا اینکه بتوانیم اهداف، برنامه‌ها و آنچه که حضرت رضا (ع) از ما خواستار است به نحو درست انجام دهیم.
مدیرعامل بنیاد فرهنگی و هنری امام رضا(ع) در ادامه خاطرنشان کرد: این مایه مباهات است که بتوانیم در راستای اهداف انقلاب  که یک انقلاب فرهنگی بود به درستی قدم بردایم و فرمایشات مقام معظم رهبری را در حوزه فرهنگ ، وحدت و در حوزه انسجام همه عالمیان در الویت قرار دهیم.
شیخ ادامه داد به عقیده بنده کاری مهم‌تر از این نیست که کارهای خود را به عطر معنوی امام رئوف خود آغشته کنیم این مجمع به یقین منادی وحدت در زیر سایه حضرت رضا(ع) خواهد بود.
وی با اشاره به اهداف خود تصریح کرد: هدف ما این است که در این مجمع بتوانیم از اندیشه‌ها و توانایی‌های  یکدیگر استفاده کنیم تا بتوانیم در حوزه‌های فرهنگی و ترویج آن به خوبی بدرخشیم.
 
مدیرعامل بنیاد فرهنگی و هنری امام رضا(ع) با بیان اینکه هم‌اکنون با کمک و مساعدت همه سازمان‌ها و نهادها در خارج از کشور این بنیاد در ۷۷ کشور و ۲۴۰۰ نقطه از جهان دایر است مطرح کرد: در آینده ای نزدیک این رقم را تا ۱۳۰ کشور گسترش خواهیم داد و این عطر فرهنگ زضوی را در سراسر دنیا پراکنده کنیم.
شیخ با اشاره به اینکه این بنیاد مفتخر است که بتواند در حوزه فرهنگ رضوی تلاش کند، اظهار کرد: راهی را که یافتیم همین است که تمسک بجوییم به امام رئوف و مهربانی که متعلق به عالم بشریت است و از همین‌جا به تمامی خادمان فرهنگ  رضوی تبریک عرض می‌نمایم که مدال افتخار خدمت‌گزاری به حضرت رضا(ع) را کسب کردند. 
وی در ادامه گفت: بیناد بین‌المللی امام رضا(ع) در نشست‌های تخصصی و همایش‌های علمی اقدام خواهد کرد و در اولین مصوبه خود در هشت کشور لبنان،عراق، افغانستان، روسیه ، پاکستان، هند و اندونزی در اولین فرصت و با مساعدت همه دستگاها اقدام خواهیم کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × یک =

دکمه بازگشت به بالا