مشهد

بهای خدمات اتوبوسرانی درون‌شهری ۱۰۰۰ ریال افزایش یافت

مشهد| بهای خدمات اتوبوسرانی درون‌شهری 1000 ریال افزایش یافت

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، نوزدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس در محل تالار شورای شهر مشهد برگزار شد.

براساس یکی از مصوبات جلسه امروز، اصلاح و متمم بودجه سال ۱۳۹۶ سازمان اتوبوس‌رانی که از حیث منابع به مبلغ ۱٫۸۷۳٫۷۳۱٫۴۹۱٫۰۰۰ ریال و از حیث مصارف به مبلغ ۱٫۸۷۳٫۷۳۱٫۴۹۱٫۰۰۰  ریال با رعایت تبصره‌هایی به تصویب رسید. 

براساس یکی از تبصره‌ها، شهرداری مشهدمقدس مکلف است، حداکثر ظرف مدت دو ماه گزارش بهای خدمات سازمان اتوبوس‌رانی به حومه شهر مشهد را تهیه و نسبت به تامین اعتبار هزینه مذکور از طریق مراجع ذی‌ربط اقدام و نتیجه را به شورای اسلامی شهر مشهد مقدس ارائه کند.

همچنین شهرداری مشهدمقدس مکلف است آن دسته از خطوط اتوبو‏‏‎س‏‌رانی که میزان تراکنش روزانه آن‌ها کمتر از ۳۵۰ تراکنش باشد، طی شش ماهه اول سال ۱۳۹۷ به ‌منظور جایگزینی آن با سرویس مینی‌بوس به بخش خصوصی واگذار کند. بهای خدمات (بلیت) اتوبوس‌رانی در بخش سازمانی و خصوصی شهر مشهد با افزایش مبلغ ۱۰۰۰ ریال و همچنین برای خطوط و اتوبوس‌های حومه شهر افزایش نرخ بلیت براساس جدول پیوست آلبوم بودجه به تصویب رسید.

همچنین شهرداری مشهدمقدس مکلف است با عنایت به کاهش ۳۰ میلیارد ریالی ردیف پوشش هزینه‌های جاری (یارانه شهرداری) در سازمان اتوبوس‌رانی نسبت به اعمال کاهش در ردیف‌های اعتباری بودجه سازمان اقدام و آلبوم را پس از انجام اصلاحات برای ممهور شدن به شورای اسلامی شهر مشهد مقدس ارسال کند.

علاوه بر این، شهرداری مشهدمقدس مکلف است مطالعات ساز و کار اجرایی پرداخت بهای خدمات اتوبوس‎رانی مبتنی بر مسافت طی شده را حداکثر ظرف مدت سه ماه انجام داده و برای شورای اسلامی شهر مشهدمقدس ارائه کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 10 =

دکمه بازگشت به بالا