مشهد

“به‌نشر” چاپ پنجم “حکمت‌های نبوی” را روانه بازار کرد

به نشر

به‌نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) همزمان با هفته وحدت و ایام ولادت حضرت محمد(ص) چاپ پنجم کتاب «حکمت‌های نبوی» را روانه بازار نشر کشور کرده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس،به نقل از روابط عمومی انتشارات آستان قدس رضوی، «حکمت‌های نبوی» دومین کتاب از مجموعه «راه زندگی» و حاوی ۴۰ حدیث از پیامبر اکرم(ص) به همراه ترجمه و توضیح است که توسط حجت‌الاسلام «جواد محدثی» به رشته تحریر درآمده است.

حجت‌الاسلام محدثی در این کتاب با ترجمه‌ای روان همراه با توضیحی مختصر و استفاده از اشعاری در لابه‌لای مطالب به تبیین، ترجمه و توضیح ۴۰ موضوع اخلاقی و اجتماعی می‌پردازد که توسط حضرت محمد(ص) بیان شده است.

تربیت دینی، اطاعت از رهبری، حب و بغش مکتبی، منشور برادری، مسئولیت اجتماعی، جهاد اکبر، ریاست‌طلبی، بهترین اخلاق، حسن معاشرت، عوامل قوام کارها، غنیمت بشمار، مشتاقان آخرت، شیوه برخورد با کودکان، بیم از بیماری، صلاح و فساد مسئولان، خیر خدایی، بزرگترین عیب و … برخی از موضوعاتی است که در این کتاب با استناد به سخنان گوهربار خاتم‌الانبیا(ص) به آن پرداخته شده و مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.

انتشارات آستان قدس رضوی حکمت‌های نبوی را در قالب ۹۲ صفحه و در قطع رقعی منتشر کرده و با قیمت ۷۵ هزار ریال در دسترس عموم مخاطبان و علاقه‌مندان قرار داده است.

مجموع شمارگان چاپ قبلی این مجموعه ۱۰ هزار و ۸۰۰ نسخه بوده که در چاپ پنجم این اثر حدود ۱۰۰۰ نسخه به تیراژ آن افزوده شده است.علاقه‌مندان برای تهیه این کتاب و نیز مشاهده و تهیه سایر محصولات انتشارات آستان قدس رضوی می‌توانند به نشانی اینترنتی www.Behnashr.com یا فروشگاه‌های سطح شهر مشهد و نمایندگی‌های سراسر کشور مراجعه کنند؛ همچنین سامانه پیامکی به شماره ۳۰۰۰۳۲۰۹ یا کانال اطلاع‌رسانی به‌نشر از طریق تلگرام به آدرس @behnashr نیز از دیگر راه‌های برقراری ارتباط با این انتشارات است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + 3 =

دکمه بازگشت به بالا