مشهد

به‌‌زودی خط ۳ قطارشهری مشهد به حرم مطهر رضوی می‌رسد‌

کیانوش کیامرز

مدیرعامل شرکت قطارشهری مشهد گفت: خط ۳ قطارشهری مشهد تاکنون دارای پیشرفت‌های بسیار خوبی بوده و در آینده‌ای نزدیک این خط به حرم مطهر رضوی خواهد رسید.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، به‌نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، کیانوش کیامرز در جریان مراسم جشن تلاقی خطوط ۲ و ۳ قطارشهری مشهد که همزمان با نیمه ماه مبارک رمضان و فرارسیدن میلاد با سعادت کریم اهل بیت(ع)، حضرت امام حسن مجتبی(ع) در محل عرصه میدان شهدا برگزار شد، با بیان این که تا ۳ سال آینده شاهد افتتاح نهایی خط ۳ قطارشهری مشهد خواهیم بود، اظهار داشت: تلاقی خطوط ۱ و ۲ در میدان شریعتی، خطوط ۲ و ۳ در میدان شهدا و همچنین خطوط ۱ و ۳ در میدان بسیج، عملاً راه زیارت بارگاه منور و ملکوتی امام هشتم(ع) را برای زائران و مجاوران آن حضرت هموار می‌سازد.

وی با بیان این که ۶ سال پیش خط یک قطارشهری مشهد رسما افتتاح شد، خاطرنشان کرد: این خط با اتصال به فرودگاه مشهد روزانه بیش از ۱۳۰ هزار نفر را در شهر جابجا می‌کند و خط ۲ قطارشهری نیز با فعال بودن ۶ ایستگاه مهم در فاز نخست خود گام مهمی را در جهت جابجایی مسافران این شهر بر می‌دارد. 

مدیرعامل شرکت قطارشهری مشهد هزینه‌های ساخت هرکیلومتر از قطارشهری را بسیار بالا برشمرد و خاطرنشان کرد: در طول چند سال اخیر تلاش‌های گسترده‌ای برای این موضوع با حمایت و کمک‌های دولت توسط شهرداری مشهد صورت پذیرفته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + 17 =

دکمه بازگشت به بالا