مشهد

بودجه ۹۸ شهرداری مشهد تصویب شد + جزئیات

 

شورای اسلامی شهر مشهد بودجه ۸ هزار و ۸۷۱ میلیارد و ۵۷ میلیون و ۴۲۴ هزار تومانی سال ۱۳۹۸ شهرداری مشهد به انضمام حدود ۶۰ تبصره الحاقی تصویب کرد.
به گزارش ایسنا- منطقه خراسان، بررسی لایحه بودجه سال ۱۳۹۸ شهرداری مشهد دستورکار پنجاه‌وپنجمین جلسه علنی پنجمین دوره شورای اسلامی شهر مشهد بود که امروز در تالارشهر برگزار شد. بر این اساس مجموع بودجه شهرداری مشهد و بودجه اقتصادی و سرمایه‌گذاری شهرداری مشهد در سال آینده ۸ هزار و ۸۷۱ میلیارد و ۵۷ میلیون و ۴۲۴ هزار تومان خواهد بود.
در بخش منابع؛ منابع آلبوم بودجه پیشنهادی سال ۱۳۹۸، با ۳۵ درصد افزایش نسبت به اصلاح بودجه مصوب سال ۱۳۹۷، به مبلغ ۴هزار و ۲۹۸ میلیارد و ۹۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان به شرح جدول زیر خواهد بود:
در بخش مصارف؛ مصارف آلبوم بودجه پیشنهادی، با ۳۵ درصد افزایش نسبت به بودجه مصوب، به مبلغ ۴هزار و ۲۹۸ میلیارد و ۹۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان به شرح جدول زیر خواهد بود:
در حوزه اعتبارات هزینه‌ای، بودجه سال ۱۳۹۸، با ۴۴ درصد افزایش نسبت به اصلاح بودجه مصوب سال ۱۳۹۷، به مبلغ یک هزار و ۹۷۴ میلیارد و ۴۱۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، به تفکیک فصول به شرح جدول زیر خواهد بود:
در حوزه تملک دارایی‌های سرمایه‌ای، اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای سال ۱۳۹۸، با ۶۵ درصد افزایش نسبت به اصلاح بودجه سال ۱۳۹۷، به مبلغ یک هزار و ۷۱۸ میلیارد و ۶۴۱ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان، به تفکیک برنامه، به شرح جدول زیر خواهد بود:
همچنین آلبوم بودجه اقتصادی و سرمایه‌گذاری؛ بودجه سال ۱۳۹۸ حوزه اقتصادی و سرمایه‌گذاری از حیث درآمدها به مبلغ ۴ هزار و ۴۸۲ میلیارد و ۹۶۵ میلیون و ۲۴ هزار تومان و از حیث مصارف به مبلغ ۳ هزار و ۹۷ میلیارد و ۷۲۴ میلیون و ۴۷۸ هزار و ۲۰۰ تومان خواهد بود. این بودجه در بخش منابع با ۱۱ درصد کاهش و در بخش مصارف با ۲۵ درصد کاهش همراه خواهد بود. همچنین یک هزار و ۳۸۵ میلیارد و ۲۴۰ میلیون ۵۴۵ هزار و ۸۰۰ تومان از منابع به سال آینده منتقل خواهد شد.
جزئیات منابع و مصارف بودجه اقتصادی و سرمایه‌گذاری شهرداری مشهد در سال ۱۳۹۸ به شرح جدول زیر خواهد بود:
بودجه سال آینده شهرداری مشهد به انضمام حدود ۶۰ تبصره الحاقی در پایان پنجاه‌وپنجمین جلسه علنی شورا با رأی اعضا به تصویب رسید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا