خراسان

بورس در خراسان‌رضوی خیلی فقیر است/مردم را با کارگزاری‌های بورس آشنا کنیم

بورس/بورسسس/

مجری برگزاری دومین نمایشگاه بورس، بانک، بیمه و فرصت‌های سرمایه‌گذاری مشهدمقدس گفت: متاسفانه بورس در خراسان‌رضوی خیلی فقیر است و ما باید کارگزاری‌های بورس را با مردم آشنا کنیم و مردم آموزش ببینند که چگونه وارد بورس شوند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد‌مقدس، مهرداد جهان‌تاب ظهر امروز در نشست خبری اظهار داشت: دومین نمایشگاه بانک، بیمه و فرصت‌های سرمایه‌گذاری با رشد صد درصدی نسبت به پارسال و خیلی توانمندتر از دوم تا پنجم شهریور ماه برگزار می‌شود.

مجری برگزاری نمایشگاه بورس، بانک، بیمه و فرصت‌های سرمایه‌گذاری افزود: سال گذشته ۲۸ غرفه‌ در نمایشگاه داشتیم که امسال به ۷۰ غرفه رسید و  حدود ۱۸ هزار نفر از نمایشگاه بازدید کردند که پیش‌بینی ما برای امسال بیش از ۷۰ هزار نفر است.

جهان تاب با بیان این که سال گذشته خیلی فراتر از آنچه فکر می‌کردیم به اهداف برگزاری نمایشگاه رسیدیم، گفت: هدف اصلی ما جمع کردن بازار بورس، بانک، بیمه زیر یک سقف و آشنایی مردم با فرصت‌های سرمایه‌گذاری است.

وی با اشاره به این که در استان خراسان‌رضوی هفتاد کارگزاری بورس داریم ولی صدای آن‌ها به جایی نمی‌رسد، بیان کرد: متاسفانه سازمان بورس عمده فعالیت‌هایش را در تهران متمرکز کرده است و در هیچ استانی فعال نیست.

مجری برگزاری نمایشگاه بورس، بانک، بیمه و فرصت‌های سرمایه‌گذاری اضافه کرد: متاسفانه بورس در خراسان‌رضوی خیلی فقیر است و ما باید کارگزاری‌های بورس را با مردم آشنا کنیم و مردم آموزش ببینند که چگونه وارد بورس شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + دو =

دکمه بازگشت به بالا