ایران

بیشتر مدیران متخلف میزان بازداشت شده‌اند/ بانک صادرات هیچ مشکلی برای استرداد وجوه ندارد

 

رئیس‌کل دادکستری خراسان رضوی گفت: بیشتر مدیران متخلف موسسه میزان بازداشت شده‌اند و پرونده در حال رسیدگی است.

خبرگزاری فارس: بیشتر مدیران متخلف میزان بازداشت شده‌اند/ بانک صادرات هیچ مشکلی برای استرداد وجوه ندارد

 

حجت‌الاسلام علی مظفری در حاشیه بازدید از دادگستری جغتای در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان با اشاره به وضعیت کنونی موسسه مالی و اعتباری میزان اظهار کرد: موسسه میزان دارای دو پرونده است که یک پرونده مالی و حل و فصل مطالبات مردمی است و یک پرونده مربوط به تخلفات مدیران است که عمده مدیران متخلف بازداشت شده‌اند که پرونده در حال رسیدگی است.

رئیس‌کل دادگستری خراسان رضوی با اشاره به چگونگی روند بازپرداخت پول‌ها به سپرده‌گذاران تشریح کرد: برای استرداد وجوه سپرده‌گذاران با تدبیری که در ستاد اتخاذ شده است و با حمایت دستگاه قضایی مقرر شد این امور به بانک صادرات محول شود.

وی افزود: طبق جدول‌بندی که بانک صادرات اعلام کرده است افرادی که در این بانک حساب دارند، سپرده به حساب آنها واریز می‌شود و آن دسته از سپرده‌گذارانی که در بانک صادرات حساب ندارند باید به بانک مراجعه کنند و در جدول زمان‌بندی اعلام شده وجوه آنها که در اختیار میزان بوده و در حال حاضر در بانک صادرات موجود است به حسابشان واریز شود.

مظفری خاطرنشان کرد: کسانی که قصد برداشت وجوه خود را داشته باشند طبق برنامه‌ریزی بانکی می‌توانند برداشت کنند و بانک صادرات هیچ‌گونه مشکل مالی و اداری برای استرداد وجوه ندارد.

وی با تاکید بر اینکه بانک صادرات بانکی معتبر است، خاطرنشان کرد: تمام سپرده‌گذارانی که در حسابشان موجودی دارند به حساب آنها منتقل شده و با مدیریت خوبی که در طول هفته اخیر در زمینه نقل و انتقالات انجام شد، ضرورتی ندارد مردم در اسرع وقت به بانک مراجعه کنند چرا که اموالشان محفوظ است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + نوزده =

دکمه بازگشت به بالا