مشهد

تئاتر «آسید کاظم» در مشهدمقدس روی صحنه می‌رود

تئاتر

با حضور جمعی از پیشکسوتان تئاتر «آسید کاظم» به کارگردانی «حامد معمارطهرانی» در سالن اشراق حوزه هنری روی صحنه می‌رود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، چهارشنبه نهم تیرماه تئاتر «آسید کاظم» از نوشته‌های ماندگار «محمود استادمحمد» به کارگردانی «حامد معمارطهرانی» در سالن اشراق حوزه هنری روی صحنه می‌رود.

نمایش «آسید کاظم» با حضور جمعی از بازیگران پیشکسوت عرصه تئاتر مشهد و با همراهی تنی چند از جوانان هنرمند مشهدی به مدت 10شب روی صحنه است. این نمایش با علی سوزنچی، خسرو نایبی‌فرد، اصغر لشگری، علی جوانمرد، جواد محمدزاده، امیراحسان امیرپور، محمود کریمی، حسین شجاعی، تارخ اردشیری و با هنرمندی محمد تقی‌نژاد و محسن‌ کریمی اجرا می‌شود.

معین اکبریان و مرجان رئوف نوازندگان موسیقی، محمد اکبرین طراحی صحنه و اجرا، مینو ‌ایرجی به عنوان طراح لباس، آناهیتا موسوی طراح گریم ، محمدرضا معمارطهرانی طراح پوستر و بروشور و مسئولیت عکس و فیلم و طراحی نور بر‌عهده ابراهیم رجبیان است و علیرضا معمار طهرانی نیز مدیریت اجرایی نمایش را برعهده دارد.

این نمایش از نهم تیرماه ساعت 21:30 هرشب در سالن اشراق حوزه هنری واقع در بلوار هاشمیه، بین هاشمیه 20 و 22 اجرا می‌شود، علاقه‌مندان برای تهیه بلیط به نشانی اینترنتی mashhad-gisheh.ir مراجعه و یا برای رزرو تلفنی با شماره 09361618140 تماس بگیرند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + 16 =

دکمه بازگشت به بالا