فرهنگ و هنر

تئاتر “بی‌خردان” از فردا ‌‌در تئاتر شهر مشهد به نمایش در‌ می‌آید‌

 

حکم آبادی

تهیه‌کننده تئاتر “بی‌خردان” گفت: تئاتر “بی‌خردان” از فردا ساعت ۱۹ در تئاتر شهر مشهد به نمایش در‌می‌آید.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، مسعود حکم‌آبادی ظهر امروز در نشست خبری تئاتر “بی‌خردان” در هتل فرهنگ و هنر مشهد اظهار داشت: در این نمایش از پتانسیل بومی مشهد استفاده کرده و از نظر هنری اتفاق خوبی در کار هنری اتفاق افتاده و مردم با مشاهده این تئاتر، کمدی به معنای واقعی را خواهند دید.

وی تصریح کرد: برای ساخت این تئاتر حدود ۳۰ میلیون‌تومان هزینه کرده و بلیط‌های سه شب اول این تئاتر را فروخته‌ایم که این اتفاق فوق‌العاده‌ای است. تبلیغات گسترده‌ای برای جذب مخاطب انجام داده و از طریق سایت اقدام به بلیط‌فروشی کرده‌ایم.

تهیه‌کننده تئاتر بی‌خردان گفت: نمایش این تئاتر یک ساعت و نیم طول می‌کشد و نمایش از فردا ساعت ۱۹ در تئاتر شهر مشهد واقع در پارک ملت آغاز و ۳ هفته به طول می‌انجامد. 

بازیگر تئاتر بی‌خردان نیز با بیان اینکه تیم خوبی در این اثر حضور دارند، خاطرنشان کرد: متاسفانه مردم مشهد از سالن تئاتر شهر مشهد اطلاعی ندارند و خواسته ما از انجمن هنرهای نمایش این است که برای این سالن تابلو بگذارند تا شهروندان از وجود تئاتر شهر در مشهد با‌خبر شوند.

سعید توکلی بیان کرد: مشهد دارای ظرفیت‌های هنری بسیار زیادی است و استفاده از هنرمندان بومی باید در دستور کار کارگردانان و تهیه‌کنندگان تئاتر مشهد قرار بگیرد. امیدوارم این تئاتر با توجه به محتوایی که مدنظر قرار داده، مورد استقبال تماشاگران مشهدی قرار بگیرد و اقتصاد تئاتر در مشهد پویاتر شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × یک =

دکمه بازگشت به بالا