خراسان

تامین برق خراسان در پیک زمستان پیش رو نیازمند تلاش جدی است

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خراسان با اشاره به پیک برق در زمستان پیش رو گفت: باید با جدیت برای پیک زمستان پیش رو تلاش و برق مطمئن برای مردم شریف استان تامین کرد.

رضا ریاحی در آیین تقدیر از همکاران ستاد مدیریت منطقه‌ای آب و برق خراسان در گذر موفق از پیک سال ۱۴۰۰ با اشاره به اینکه گذر از پیک امسال با سختی‌های فراوانی همراه بود، اظهار کرد: گذر از این شرایط با روحیه‌ای که در خراسان جاری است، کمک بزرگی در گذر از این شرایط دشوار بود. همدلی و همراهی موجود بین همکاران صنعت آب و برق موضوعی است که کمتر نمونه آن را در جای دیگری سراغ داریم. چنین موضوعی برکتی است که باید قدر آن را دانست. تجهیزات و امکانات همیشه بوده اما آنچه کار را پیش می‌برد، عشق به خدمت است که موتور محرک اصلی فعالیت‌ها به‌شمار می‌آید.

وی افزود: ستاد مدیریت منطقه‌ای آب و برق خراسان پیش از شکل‌گیری پیک برق تابستان امسال تشکیل و موضوعات پیک برق در این ستاد مطرح و جلسات آن به طور منظم و هفتگی از ابتدای تابستان تا پایان پیک برق برگزار و تمام مباحث مدیریت برق در این ستاد تصمیم‌گیری شده است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خراسان تصریح کرد: این ستاد که در استان خراسان راه‌اندازی گردید، برای اولین مرتبه در کشور تشکیل شده و جلسات متعددی با دستگاه‌های مرتبط در این خصوص داشته است.

ریاحی عنوان کرد: در این ستاد مسائل مربوط به صنعت آب و برق برای مسئولان استان تشریح و دستگاه‌های اجرایی استان نسبت به وضعیت برق در خراسان با توجه به شرایط آشنا شدند. با برنامه‌ریزی و همراهی صورت گرفته، خاموشی‌های بخش خانگی در استان به نحو احسن مدیریت شد.

وی با اشاره به پیک برق در زمستان پیش رو تصریح کرد: باید با همین جدیت برای پیک زمستان پیش رو نیز تلاش و برق مطمئن برای مردم شریف استان تامین کرد.

در ادامه محمد علائی، رئیس ستاد انسجام‌بخشی صنعت آب و برق خراسان و مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی در آیین تقدیر از همکاران ستاد مدیریت منطقه‌ای آب و برق خراسان در گذر موفق از پیک سال ۱۴۰۰ با بیان اینکه موفقیت در یک کار نیازمند یک ساختار منطقی و برنامه‌ریزی شده است، اظهار کرد: این برنامه‌ریزی باید توسط مدیرانی توانمند که به آن برنامه اعتقاد دارند، پیش رود. همچنین لازم است چنین برنامه‌ای با اطلاع‌رسانی صحیح به مردم منتقل گردد تا افکار عمومی مدیریت شود.

وی افزود: در تابستان امسال روزهای دشواری بود. این دشواری در همه بخش‌های آب، آب و فاضلاب و برق احساس گردید. با این حال همکاران ما با دلسوزی زیادی موضوعات را پیگیری کردند تا بخشی از خاموشی‌های استان را کاهش دهند. به این ترتیب خاموشی‌های استان نسبت به طرح اولیه کمتر شد. در این ایام به دلیل شیوع ویروس کرونا برخی از همکاران را از دست دادیم و بسیاری از همکاران نیز به دورکاری نرفتند.

باید برای خشکسالی امسال و سال آینده آماده بود

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم با همین هماهنگی خشکسالی امسال و سال آینده را نیز مدیریت کنیم.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای خراسان، علایی بیان کرد: در مدیریت پیک باید متوجه افکار عمومی مردم بود. افکار عمومی شامل ۲ بخش است که یکی افکار همکاران است. در این مدت مدیریت افکار عمومی همکاران به خوبی انجام شد. دومین بخش افکار عمومی مربوط به دیدگاه‌های مردم نسبت به مسائل است که در این زمینه نیز در گذر از پیک برق سال ۱۴۰۰ اقدامات خیلی خوبی صورت گرفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + 20 =

دکمه بازگشت به بالا