مشهد

تامین ۱۹۸ واگن به ارزش ۲۰۰ میلیون یورو برای قطارشهری مشهد

در خصوص واگن‌های مورد نیاز شبکه قطار شهری مشهد دولت برنامه تامین ۱۹۸ دستگاه واگن مترو را به ارزش ۲۰۰ میلیون یورو در دست انجام دارد.
تامین ۱۹۸ واگن به ارزش ۲۰۰ میلیون یورو برای قطارشهری مشهد

مدیرکل دفترحمل و نقل ریلی درون شهری و حومه سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور از تامین ۱۹۸ واگن مترو به ارزش ۲۰۰ میلیون یورو برای قطار شهری مشهد خبر داد و گفت: پرداخت یارانه صرفه جویی در مصرف سوخت از سال آینده پرداخت می‌شود.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، حسین رجب‌صلاحی اظهار کرد: طی ۴ سال اخیر اقدامات مهمی در پیشبرد توسعه و بهره‌برداری از خطوط مترو کلانشهرهای کشور از جمله قطار شهری مشهد صورت گرفته است.
وی با بیان این‌که این اقدامات شامل کمک‌های مالی دولت و همچنین تامین واگن‌های مترو و پرداخت یارانه از محل صرفه‌جویی در مصرف سوخت بوده است،‌ تصریح کرد:‌ پرداخت ۲۸۹۳ میلیارد ریال از محل طرح‌های تملک دارایی سرمایه‌ای به قطار شهری مشهد و تضمین بازپرداخت مبلغ ۵ هزار میلیارد ریال از محل فروش اوراق مشارکت از جمله اقدامات انجام شده برای مترو مشهد بوده است.
مدیرکل دفترحمل و نقل ریلی درون شهری و حومه سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور تاکید کرد: در خصوص واگن‌های مورد نیاز شرکت قطار شهری مشهد دولت برنامه تامین ۱۹۸ دستگاه واگن مترو را به ارزش ۲۰۰ میلیون یورو در دست انجام دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا