مشهد

تبصره افزایش سهم درآمد پایدار شهرداری مشهد مصوب شد

 

شورای شهر مشهد

تبصره افزایش سهم درآمد پایدار شهرداری مشهد در جلسه امروز شورای شهر مشهد مقدس مصوب شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، محمد سهیلی ظهر امروز در جلسه شورای شهر مشهد مقدس در تالار شورا اظهار داشت: یکی از مسائلی که در حال حاضر اساسی است این است که باید سهم درآمدهای پایدار را در شهرداری مشهد افزایش دهیم البته در این زمینه تمایل زیادی از سوی خود شهرداری مشاهده نمی‌شود و بعضاً باید شهرداری را ملزم به این مسئله کرد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر مشهد عنوان کرد: در حال حاضر حدود 70 درصد درآمد شهرداری مشهد از محل جرائم ساختمانی تامین می‌شود و باید با افزایش سم درآمدهای پایدار شهرداری این درآمدها را کاهش دهیم.

انسیه غفوری شعرباف، دیگر عضو شورای شهر مشهد نیز در این جلسه اظهار داشت: جلوگیری از تخلفات ساختمانی به صورت غیرمستقیم در دستور کار شهرداری قرار ندارد و نکته مهم این است که باید شهرداری را به این مسئله ملزم کنیم که سهم درآمدهای پایدار را در بودجه خود افزایش دهد.

وی افزود: باید با افزایش درآمدهای ناپایدار شهرداری مشهد مقابله کنیم، شهرداری امروز موظف است سهم درآمدهای پایدار خود را به 40 درصد تا پایان سال 99 برساند.

همچنین در نشست امروز شورای شهر مشهد تبصره افزایش سهم درآمد پایدار شهرداری از 25 درصد به حداقل 40 درصد تا سال 99 مصوب شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + 19 =

دکمه بازگشت به بالا