مشهد

تجربه ناموفق سینما ماشین در مشهد/ بلیت‌ها فروخته اما فیلم اکران نشد

تجربه اکران سینما ماشین در مشهد برای اکران یک فیلم خارجی موفقیت‌آمیز نبود و در حالی که بلیت‌های آن فروخته شده بود اما فیلمی اکران نشد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، پنجشنبه ۲ مردادماه اولین سینما ماشین مشهد در فضای کوه پارک با اکران رایگان فیلم سینمایی «خروج» به طور آزمایشی فعالیت خود را آغاز کرد.سینما ماشین کوه پارک روز گذشته بلیت فروشی را در سایت «سینماتیکت» برای روز جمعه و روزهای هفته آتی آغاز کرده است.

بر همین اساس قرار بود شب گذشته ساعت ۲۲ اولین اکران رسمی سینما کوه پارک با فیلم سینمایی خارجی ۱۹۱۷ آغاز به کار کند که متاسفانه بعد از مراجعه افرادی که بلیت را به صورت اینترنتی خریده بودند به سینما کوه پارک با در بسته مواجهه شدند و طبق مشاهده خبرنگار تسنیم در فضای سینما مردم مشغول پیاده‌روی و بازی بودند!

یکی از افرادی که بلیت فیلم را ظهر جمعه به صورت اینترنتی تهیه کرده بود به خبرنگار تسنیم گفت: بعد از خریداری بلیت به قیمت ۵۰ هزار تومان از سایت سینما تیکت، ساعت نه و نیم بعد از طی مسیر طولانی به درب سینما کوه پارک رسیدم که عنوان کردند امشب اکران نداریم و ما اطلاعی از بلیت فروشی نداریم.

وی ادامه داد: در صورتی که حداقل انتظار داشتیم از لغو اکران فیلم قبل از رسیدن به محل سینما که خیلی راه طولانی هم بود، باخبر شویم.

مسئول روابط عمومی سینماتیکت در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در رابطه با این موضوع گفت: طبق روال همیشه پیمانکار یا سینمادار مسئول اطلاع از لغو اکران فیلم به خریداران بلیت است یا اینکه یک ساعت قبل به سینما تیک اعلام می‌کنند و ما به خریداران اطلاع‌رسانی می‌کنیم، در صورتی که تا این لحظه هیچ اطلاعی به ما ندادند.

همچنین مصحفی معاون شهردار و رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد در گفت‌و‌گویی با اشاره به اقدامات فرهنگی انجام شده در «کوه پارک» مشهد از سوی این سازمان، اظهار داشت: در کنار نصب المان‌های فرهنگی در این منطقه با توجه به مناسب بودن فضا، تصمیم به راه‌اندازی سینما خودرو در «کوه پارک» گرفته‌ایم.

وی افزود: مقدمات این کار آماده شده و طی روزهای آینده، سینما خودرو در انتهای مسیر کوه پارک برای استفاده خانواده‌ها راه‌اندازی و اکران فیلم انجام خواهد شد.

اولین سینما ماشین در منطقه سپاد مشهد نیز تجربه موفقی نداشت و تجربه دومین اکران در کوه پارک نیز موفقیت‌آمیز نبود و جالب اینکه پیمانکار هر دو پروژه نیز یک شرکت بود.عملکرد پیشین این پیمانکار در برپایی سینماماشین در منطقه سپاد مشهد کاملا مشهود بوده و عدم رعایت موارد کارشناسی و کیفیت پایین آن منجر به تعطیلی شده بود و مشخص نیست چرا مجددا به این شرکت برای اکران سینماماشین در مشهد فرصت داده شده است.

علاوه بر این بنظر می‌رسد باید احترام به مخاطب در سرلوحه کار باشد و عدم اکران فیلم به اطلاع مخاطبانی که بلیت خریداری کرده بودند می‌رسید تا متحمل رنج مسیر نشوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 13 =

دکمه بازگشت به بالا