مشهد

تجهیز دپارتمان زنان بیمارستان امدادی به خدمات هتلینگ

خبرگزاری فارس: تجهیز دپارتمان زنان بیمارستان امدادی به خدمات هتلینگ

رئیس بیمارستان امدادی مشهدی از تجهیز و بازسازی دپارتمان زنان این بیمارستان به خدمات هتلینگ در قالب اجرای طرح تحول نظام سلامت خبر داد.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، علی بیرجندی نژاد صبح امروز در حاشیه مراسم افتتاح دپارتمان زنان بیمارستان امدادی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه یکی از بخش‌های طرح تحول نظام سلامت بازسازی و تجهیز بیمارستان‌ها به خدمات هتلینگ برای ارائه خدمت بیشتر به بیماران است اظهار داشت: دپارتمان زنان بیمارستان امدادی با یک هزار و ۲۰۰ متر زیربنا دارای بخش‌های مختلف همچون ارتوپد و گوش و حلق بینی در قالب اجرای طرح تحول نظام سلامت بازسازی شد.

وی با اشاره به اینکه بیمارستان امدادی مشهد دارای ۳۲۰ تخت بیمارستانی است اضافه کرد: دپارتمان زنان بیمارستان امدادی با ۹۵۰ میلیون تومان اعتبار و در مدت ۶ ماه بازسازی و مجهز به تجهیزات هتلینگ شد.

رئیس بیمارستان امدادی مشهد با تأکید بر اینکه به‌جز بخش جراحی مغز و اعصاب بقیه بخش‌های بیمارستان امدادی بازسازی و مجهز به خدمات هتلینگ در قالب طرح تحول نظام سلامت شدند افزود: این بیمارستان در شرایط معمولی و استاندارد روزانه به ۵۰ بیمار خدمت‌رسانی می‌کند اما در روزهای شلوغ درمان بیماران بیشتری را انجام می‌دهد.

بیرجندی نژاد قدمت بیمارستان امدادی مشهد را ۵۰ سال برشمرد و یادآور شد: بی‌تردید این بیمارستان نیازمند بازسازی و تجهیز بود تا بتواند خدمات درمانی بهتر و بیشتری را در اختیار بیماران خود قرار دهد.

گفتنی است بیمارستان امدادی مشهد در ماه‌های اخیر بر اساس گزارش‌های اعلام‌شده وزارت بهداشت، موفق به کسب رتبه اول هتلینگ کشور شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + 8 =

دکمه بازگشت به بالا