ورزش

تحقیر چلسی در خانه در شب کابوس‌وار آبی‌های لندن

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

چلسی در هفته هشتم لیگ برتر نیز نمایش ضعیف خودش را در هفته‌های گذشته ادامه داد و برابر ساوتهمپتون با نتیجه سه بر یک شکست خورد تا در انتهای جدول باقی بماند.

هفته هشتم لیگ برتر با برگزاری یک دیدار در ورزشگاه استمفورد بریج شهر لندن ادامه یافت که در آن چلسی قهرمان فصل گذشته که به طرز عجیبی در این فصل افت کرده در خانه از پس ساوتهمپتون برنیامد و با نتیجه سه بر یک شکست خورد. در این دیدار مورینیو تقریبا از ترکیب ثابت فصل قبل خود استفاده کرد و به جای کاستای محروم از فالکائو در خط حمله خود سود برد که البته این مهاجم کلمبیایی همان طور که فصل قبل ضعیف‌ترین بازیکن منچستر بود در این بازی نیز آن قدر ضعیف بود که نشان داد چلسی چه اشتباه بزرگی برای خرید او انجام داده است.

در نیمه نخست چلسی حملات زیادی را انجام نداد ولی روی یک ضربه ایستگاهی توسط ویلیام به گل رسید. پس از این گل آن‌ها عقب نشستند و توپ و میدان در اختیار ساوتهمپتون میهمان قرار گرفت و این تیم می توانست به یک پنالتی هم برسد که داور با چلسی مهربان بود و خطای رامیرز یکی از ضعیف‌ترین های این میدان را ندید ولی در اواخر نیمه نخست دیوید موفق شد دروازه بگویچ را باز کند تا بازی با تساوی یک بر یک ادامه داشته باشد.

در آغاز نیمه دوم مورینیو ماتیچ را به جای رامیرز ضعیف به میدان فرستاد ولی جان تری که پس از چند هفته غیبت به ترکیب چلسی اضافه شده بود اشتباه مرگباری را انجام داد که این اشتباه در ادامه اشتباه گری کیهیل بود و این باعث شد تا سادیو مانه دروازه چلسی را برای بار دوم باز کند.

مورینیو بلافاصله پدرو را نیز به میدان آورد ولی روی یک ضد حمله باز هم شاهد غافلگیری تیمش بود و این بار این گرانتزیانو پله بود که گل سوم را برای ساوتهمپتون به ثمر رساند و آب سردی بر پیکر هواداران چلسی ریخت و آنها نای بلندشدن از صندلی ورزشگاه را نداشتند.

در ادامه آن قدر اسکار توپ لو داد و ضعیف ظاهر شد تا این بازی در نهایت با نتیجه سه بر یک به سود میهمان به پایان برسد. در واقع در این دیدار غیر از ویلیام بقیه بازیکنان چلسی نمایش بسیار ضعیف و دور از انتظاری داشتند تا نشان داده شود این تیم با مورینیو به بن بست رسیده است.

باید دید صبر آبراموویچ تا کجا ادامه خواهد داشت و آیا ژوزه مورینیو از این تیم اخراج می‌شود یا خیر؟ در صورت جدایی مورینیو از چلسی احتمال دارد گاس هیدینگ، کارلو آنجلوتی، سیمئونه و یورگن کلوپ هدایت این تیم را به عهده بگیرند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + 15 =

دکمه بازگشت به بالا