مشهد

تخفیف ویژه در ۲۷ کتابفروشی انتشارات آستان قدس رضوی

به نشر

مدیرعامل به‌نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) از عرضه کتاب‌های تمام ناشران با تخفیف ویژه در ۲۷ فروشگاه کتاب و محصولات فرهنگی این انتشارات به مناسبت دوم آذر ماه و روز کتابگردی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، به نقل از روابط عمومی انتشارات آستان قدس رضوی، حسین سعیدی اظهار داشت: همزمان با سراسر کشور، ۲۷ فروشگاه کتاب و محصولات فرهنگی آستان قدس رضوی در مشهد و شهرهای مختلف کشور به مناسبت روز کتابگردی آماده میزبانی از مخاطبان و علاقه‌مندان به کتاب هستند. 

وی خاطرنشان کرد: همزمان با روز کتابگردی علاوه بر تخفیف ۲۰ درصدی کتاب‌های به‌نشر، کتاب‌های سایر ناشران نیز با همین میزان تخفیف در دسترس مخاطبان خواهد بود.

مدیرعامل به‌نشر با اشاره به افزایش تعداد فروشگاه‌های کتاب و محصولات فرهنگی به‌نشر در جهت تسهیل دسترسی مخاطبان و علاقه‌مندان به کتاب و محصولات فرهنگی آستان قدس رضوی، خاطرنشان کرد: در مجموع ۲۷ فروشگاه‌ کتاب و محصولات فرهنگی آستان قدس رضوی در سطح کشور فعالیت می‌کنند که از این تعداد ۱۴ فروشگاه در نقاط مختلف مشهد و همچنین ۱۳ فروشگاه نیز در شهرهای تهران، تبریز، اردبیل، گرگان، بیرجند، بجنورد، خرم‌آباد، طبس، شاهرود، درگز، تربت حیدریه، چناران، گلبهار دایر و در حال فعالیت هستند.

به گزارش تسنیم، علاقه‌مندان برای آگاهی از اخبار و نیز مشاهده و تهیه سایر محصولات انتشارات آستان قدس رضوی و همچنین آدرس دقیق فروشگاه‌ها می‌توانند به نشانی اینترنتی www.Behnashr.com یا فروشگاه‌های سطح شهر مشهد و نمایندگی‌های سراسر کشور مراجعه کنند؛ همچنین سامانه پیامکی به شماره ۳۰۰۰۳۲۰۹ یا کانال اطلاع‌رسانی به‌نشر به آدرس @behnashr نیز از دیگر راه‌های برقراری ارتباط با این انتشارات است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 8 =

دکمه بازگشت به بالا