مشهد

تخفیف ۷۰ درصدی در برخی فروشگاه‌های مشهد قابل توجیه نیست

 

حراج فروشگاه

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: تخفیف ۶۰ تا ۷۰ درصدی در برخی فروشگاه‌های مشهد قابل توجیه نیست.

علی باخرد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار داشت: یکی از موضوعاتی که هم اکنون در سطح شهر زیاد با آن برخورد می‌شود این است که واحدهای تجاری اعلام تخفیف‌های بسیار بالا برای کالاهای خود دارند.

وی بیان کرد: در واقع اقدامی که  این دسته از افراد انجام می‌دهند برای جلب مشتری است چراکه با وجود سود در نظر گرفته شده برای   دسته‌های مختلف کالایی اعلام تخفیف ۶۰ یا ۷۰ درصدی غیر قابل باور بوده  که این موارد به هیچ عنوان مورد قبول سازمان‌های بازرسی نیست.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی خاطرنشان کرد: هم اکنون بازار در بخش‌های مختلف زیر نظر بوده و مشکلی  از نظر کلی وجود ندارد اما با توجه به رکود موجود برخی از مغازه‌داران اقدام به اعلام حراج‌های بالا می‌کنند و این در صورتی است که کالا از میزان کیفیت متناسب با قیمت خود نیز برخوردار نیست.

باخرد تأکید کرد: البته در برخی از برندهای خاص ممکن است این حالت رخ دهد که این موضوع در وبسایت‌های مربوط به آن برند اطلاع رسانی می‌شود و در مورد فروشگاه‌های کوچک مصداقی ندارد.

وی ادامه داد: شهروندان باید اطلاع داشته باشند آن دسته از فروشگاه‌هایی هم که به علت شرکت در طرح فروش فوق‌العاده تخفیفاتی را برای خود در نظر گرفته‌اند با بنرهای متحدالشکل مشخص شده و درصد تخفیف آنها نیز در همان بند نوشته شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 − هفت =

دکمه بازگشت به بالا