مشهد

تخفیف 50 درصدی کتاب‌های کودک و بزرگسال انتشارات به‌نشر

resized_427559_851

ه گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی و تبلیغات به‌نشر (انتشارات آستان قدس رضوی)، برگزاری نمایشگاه‌های کتاب همواره بستر مناسبی برای افزایش سطح مطالعه محسوب می‌شود که در این راستا «به‌نشر» با بیش از یک هزار عنوان کتاب در هفدهمین دوره نمایشگاه بزرگ کتاب ناشران ایران در مشهد حضور یافته است.

انتشارات آستان قدس رضوی نیز در جهت تلاش برای ارتقای سطح فرهنگ عمومی از طریق کتابخوانی و مطالعه به ویژه در میان جوانان نسبت به ارائه تخفیف ویژه‌ای برابر با 50 درصد ویژه 40 عنوان کتاب‌های گروه سنی بزرگسالان و کودک و نوجوان اقدام کرده است.

این اقدام که مبتنی بر رفاه حال و تسهیل در تأمین نیازهای مطالعاتی مخاطبان «به‌نشر» انجام می‌شود، شامل کتاب‌هایی در حوزه بزرگسالان با زمینه‌های دینی، آموزشی، تربیتی، ادبی، اقتصادی، روانشناسی و ورزشی و در حوزه کودک و نوجوان شامل شعر، داستان، علمی – آموزشی و بازی و خلاقیت است.

از کتاب‌های «گفتاری درباره فرزند شهید پیامبر(ص)»، «سیری در قرآن کریم»، «جغرافیای شاهنامه از کیومرث تا کیخسرو» و «روانشناسی اجتماعی کاربردی» می‌توان به عناوین کتاب‌های رده سنی بزرگسال و از کتاب‌های «شعر تازه بهار»، «بستنی خورشید»، «چه عیبی داره» و «آقای باد» می‌توان به عنوان تعدادی از کتاب‌های رده سنی کودک و نوجوان اشاره کرد.

گفتنی است، به‌نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) با سه غرفه بزرگسالان، عمومی و مذهبی واقع در سالن فردوسی غرفه شماره 145، غرفه کودک و نوجوان واقع در سالن ابوسعید غرفه شماره 8 و همچنین غرفه اطلاع‌رسانی در محل استقرار مجموعه مؤسسات آستان قدس رضوی واقع در سالن C در هفدهمین دوره نمایشگاه بزرگ کتاب ناشران ایران در مشهد از پنجم تا 12 آبان ماه جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی مشهد حضور دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + دوازده =

دکمه بازگشت به بالا