ایران

تداوم باران در شرق کشور

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

رئیس سازمان امداد و نجات با اعلام گزارش عملیات سیل و آبگرفتگی، گفت: ۶ استان گیلان، اردبیل، گلستان، کرمان، مازندران و سیستان و بلوچستان تحت تاثیر سیل و آبگرفتگی قرار گرفتند.

دکتر ناصر چرخ‌ساز با اعلام اینکه ۱۱ شهرستان آستارا، املش، لنگرود، پارس‌آباد، آزادشهر، ارزوئیه، رامسر، تنکابن و زاهدان در ۴ استان کشور تا ساعت ۹ صبح امروز درگیر سیل و آبگرفتگی بوده‌اند، افزود: ۸ شهر و ۹ روستا درگیر سیل و آبگرفتگی شدند.

وی با اشاره به امدادرسانی به ۸۰ تن در مناطق درگیر سیل و آبگرفتگی عنوان کرد: ۲۴ تیم عملیاتی شامل ۹۸ امدادگر و نجات‌گر تخلیه آب از ۱۶ واحد مسکونی را انجام داده و یک مصدوم نیز به مرکز درمانی منتقل شد.

 

تداوم باران در شرق کشور/ بارش برف در ارتفاعات البرز

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی، از تداوم بارش باران در روز یکشنبه در نیمه شرقی کشور خبرداد.

احد وظیفه در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: از بعدازظهر فردا از میزان بارش کاسته شده و به جنوب شرق کشور محدود می‌ شود، در روز دوشنبه نیز بارش پراکنده در جنوب شرق و مناطقی از جنوب پیش‌بینی می‌شود.

به گفته وی، در این مدت در نیمه شمالی و جنوب شرق کشور نیز بارش باران پیش‌بینی می‌شود و در برخی مناطق همراه بارگبار و رعد و برق است.

وظیفه اظهار داشت: امشب و فردا بارش در برخی ارتفاعات البرز، شمال غرب و شمال شرق مناطق ذکر شده به صورت برف خواهد بود.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی تصریح کرد: فردا آسمان تهران، کمی ابری است. بیشینه و کمینه دمی پایتخت برابر ۲۰ و۱۰ درجه سانتی گراد بالای صفر خواهد بود.

 

مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − پنج =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا