مشهد

تداوم بارش‌‌های رگباری در خراسان رضوی

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: امروز هم بارش باران همراه با رعد و برق، وزش باد و احتمال آبگرفتگی و رواناب در خراسان رضوی ادامه دارد.

یحیی قائنی پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: طی شبانه‌روز گذشته، از بیشتر شهرستان‌های خراسان رضوی بارش‌ باران گزارش شده به طوری که بیشترین میزان بارندگی در گناباد، بجستان و جغتای به ترتیب با ۲۴، ۱۴ و ۹ میلیمتر رخ داده است.

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی با بیان اینکه میزان باران ثبت شده در مشهد طی این مدت ۳ میلیمتر بوده است، افزود: بیشترین وزش باد طی این مدت در شهرستان سبزوار با سرعت ۳۶ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

وی گفت: از عصر روز جمعه آینده( ۱۷ اردیبهشت ماه) سیستم بارشی جدیدی از مناطق شمال غرب استان خراسان رضوی فعال می‌شود.

قائنی پور با بیان اینکه دمای هوا تا روز جمعه هفته جاری روند افزایشی خواهد داشت، اظهار کرد: بیشینه دمای هوای امروز مشهد ۲۱ درجه سلسیوس پیش بینی شده است که به تدریج افزایش یافته است و در پایان هفته به ۲۷ درجه خواهد رسید؛ همچنین کمینه دمای هوای دیشب مشهد ۱۳ درجه بود که انتظار می‌رود تا پایان هفته به میزان ۲ تا ۳ درجه افزایش داشته باشد.

طبق گفته رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته سرخس با بیشینه دمای هوای ۲۷ درجه و کوهسرخ با کمینه دمای هوای ۱۰ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستانهای خراسان رضوی بوده‌اند.

قائنی پور اضافه کرد: امروز هم بارش باران همراه با رعد و برق، وزش باد و احتمال آبگرفتگی و رواناب در خراسان رضوی ادامه دارد و از فردا تا روز جمعه از شدت آن کاسته ‌می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + 8 =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا