ورزش

تذکر کتبی فدراسیون فوتبال به کی روش/ مصاحبه کنی جریمه می‌شوی!

 

اخبار,اخبار ورزشی , فدراسیون فوتبال

علی کفاشیان تاکید کرده که به سرمربی تیم ملی به خاطر مصاحبه هایی که انجام داده تذکر کتبی داده و اگر بازهم تکرار شود با او برخورد خواهد کرد.

 علی کفاشیان بعد از نشست خبری در مورد امضای تفاهم‌نامه با رئیس فدراسیون فوتبال نروژ در صحبت با خبرنگاران در مورد اینکه کارلوس کی‌روش از هر لحنی که دوست دارد استفاده می‌کند چرا ماجرای کی‌روش و علیرضا اسدی را یکبار برای همیشه تمام نمی‌کنید، گفت: یک بار برای همیشه یعنی چه؟

وی در مورد اینکه آیا در مورد فضای بیانیه‌ای اخیر صحبت کند، افزود: این فضا که برای رسانه‌ها خوب است. به ما هم خوش می‌گذارند. این مسئله از رسانه‌ها شروع شد. یک سنگ به چاه انداخته شد و صد نفر باید برای خروج آن تلاش کنند نباید بین سرمربی تیم ملی و دبیر فدراسیون جدل شود طبق قرارداد به کارلوس کی‌روش تذکر کتبی دادیم که بدون هماهنگی مصاحبه نکند و فقط در مورد تیم ملی صحبت کند.

رئیس فدراسیون فوتبال ایران در مورد اینکه چرا همه در حال صحبت علیه یکدیگر هستند، گفت: آزادی بیان داریم. همه باید نظرشان را بگویند این هرج و مرج نیست هرکسی باید به وظیفه خود عمل کند. همین حالا قرار است 5-6 تیم ملی به مسابقات اعزام شوند کار به خوبی انجام می‌شود، نظرات گفته می‌شود و کارها پیش می‌رود.

وی در مورد صحبت‌های کی‌روش که گفته رحمتی به دلیل مسائل شخصیتی به تیم ملی دعوت نمی‌شود، گفت: این نظر خودش است، از او سوال کنید.

اخبار ورزشی – تابناک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + شانزده =

دکمه بازگشت به بالا