مشهد

تشرف میلیونی به حرم رضوی در شب‌های قدر؛ تمهیدات حمل و نقلی زائران مهیا شد

تشرف میلیونی به حرم رضوی در شب‌های قدر؛ تمهیدات حمل و نقلی زائران مهیا شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، ماه مبارک رمضان کم کم به روزهای پایانی خود نزدیک می‌شود و البته قلب ماه مبارک رمضان که همان شب‌های سراسر معنوی قدر است را در پیش داریم.

حرم منور رضوی مانند سال‌های قبل امسال نیز در شب‌های قدر مامن و ملجاء اصلی زائران و مجاوران میلیونی مشهدمقدس است و نیازمند است که تمهیدات لازم برای این شب‌ها از اکنون فراهم شود که این تمهیدات به ویژه در حوزه شهری و حمل و نقل زائران از اینک فراهم شده است.

سید مهدی حسینی پویا رئیس سازمان اتوبوسرانی مشهد در این زمینه اظهار داشت: ️همزمان با شب‌های قدر خیل عظیمی از شهروندان برای شرکت در این مراسم معنوی به حرم مطهر رضوی مشرف می‌شوند که در این راستا سازمان اتوبوسرانی مشهد برنامه‌ریزی ویژه‌ای برای زائران انجام داده است.

م️دیرعامل اتوبوسرانی مشهد گفت: به همین منظور شش پایانه موقت در اطراف حرم مطهر رضوی ایجاد شده که این پایانه‌ها شامل چهارراه شهدا به سمت خسروی، چهارراه شهدا به سمت میدان شهدا، میدان بیت‌المقدس مسیر BRT، چهارراه خسروی به سمت چهارراه مدرس، پایانه شهید گمنام و میدان شهدای مسجد گوهرشاد است.

ح️سینی پویا خاطرنشان کرد: ۴۸ مسیر موقت جهت جابه‌جایی مسافران از نقاط پرجمعیت شهر به سمت این ۶ پایانه موقت ایجاد شده است. ️در مجموع در سه شب مراسم قدر ۱۷۰۰ دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس سرویس‌دهی را تا یک ساعت قبل از سحر انجام می‌دهند.

وحید مبین مقدم مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطارشهری مشهد نیز اظهار داشت: جمعه سوم خردادماه امسال مصادف با شب نوزدهم رمضان سرویس‌دهی به مسافران خط یک و دو قطارشهری از ساعت ۷ صبح تا ۲:۳۰ بامداد روز بعد صورت می‌گیرد.

وی افزود: همچنین در روز یکشنبه پنجم خردادماه و سه‌شنبه هفتم خردادماه امسال مصادف با شب بیست و یکم و بیست و سوم ماه رمضان سرویس‌دهی در خط یک و خط دو از ساعت ۶ صبح آغاز و تا ساعت ۲:۳۰ بامداد روز بعد صورت می‌پذیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 4 =

دکمه بازگشت به بالا