خراسان

تصمیم شرکت زاگرس برای لغو پروازهای مشهد منطقی نیست

هواپیمایی زاگرس

دبیر انجمن صنفی خدمات هوایی سفر خراسان‌رضوی گفت: گفته‌هایی مبنی براینکه شرکت زاگرس قصد دارد پروازهای خود به فرودگاه مشهد لغو کند به هیچ عنوان منطقی نیست.

مجید فرقانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس اظهار داشت: در آخر تابستان همه فشار پروازها و برنامه‌های تور چندین برابر شده و به همین علت نیاز به بازرسی‌های چندین برابری در این زمینه وجود دارد و معمولا، قیمت پروازها نیز بالا می‌رود.

وی ادامه داد: همچنین در مسیرهای مختلف تعداد پروازهایی که انجام می‌شود افزایش داشته و در برخی از مسیرها ممکن است برخی از مشکلات در حوزه‌های خدمات رسانی به وجود بیاید علاوه بر اینکه گرمای هوا ممکن است اختلالاتی را در انجام پروازها ایجاد کند که این مسائل تمام برنامه پروازی یک شرکت را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

دبیر انجمن صنفی خدمات هوایی سفر خراسان رضوی بیان کرد: همچنین ممکن است در پروازهای رده اقتصادی قیمت‌ها به ۲۵۰ تا ۳۰۰ هزار تومان برسد و این موضوع تا حدودی طبیعی است اما با وجود رسانه‌ای شدن برخی از مشکلاتی که در مورد بالا بودن قیمت‌های بلیط هواپیما وجود دارد هنوز شکایتی رسمی از این موضوع از طرف خریداران بلیط به دست نرسیده است.

فرقانی با اشاره به برخی از مشکلاتی که در فرودگاه مشهد در مورد پروازهای شرکت زاگرس به وجود آمده است، خاطرنشان کرد: هر جرمی مجازات ویژه خود را داشته و شرکت هواپیمایی باید مطابق با قانون برای مشکلاتی که به وجود می‌آید، حق و حقوق مسافران را احقاق کنند و در این میان باید در نظر داشت بخش زیادی از تأخیرهای به وجود آمده در پروازها به علل فنی بوده و عمدی در آن وجود ندارد.

وی بیان کرد: البته گفته‌هایی مبنی بر اینکه شرکت زاگرس قصد دارد پروازهای خود به فرودگاه مشهد لغو کند به هیچ عنوان منطقی نیست چراکه برای یک شرکت هواپیمایی حذف پروازهایی که در یک مسیر انجام می‌دهد به‌ویژه در مسیری مانند مشهد توجیه اقتصادی ندارد.

دبیر انجمن صنفی خدمات هوایی سفر خراسان‌رضوی افزود: با این حال اگر این شرکت قصد حذف پروازهای خود از فرودگاه مشهد را داشته باشد در ساماندهی مسافران احتمالاً مشکلاتی به وجود می‌آید زیرا هم اکنون بخش زیادی از هواپیماها درگیر پروازهای حجاج بوده و پر کردن جای خالی پروازهای هواپیمایی زاگرس قدری سخت می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا