مشهد

تصمیم گیران فرهنگی باید در برخی موضوعات مشهد به توافق برسند

جعفر مروارید

مشهد- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: برخی عرصه های فرهنگی در مشهد نیازمند توافق بین تصمیم گیران فرهنگی است.

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر مروارید که چند روزی است به عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی منصوب شده در روزهای نخستین فعالیت خود یکشنبه شب در نشست هم اندیشی با حضور اصحاب رسانه در مشهد شرکت کرد تا راهبردی های کاری اش را تشریح کند.

وی که چهره ای دانشگاهی محسوب می شود از سایه سنگین سیاست بر فرهنگ گلایه کرد و گفت: وقتی موضوعات سیاسی وارد مقوله فرهنگ می شود ما ضرر زیادی می کنیم و در این دوره تلاش خواهیم کرد تا در حد توانمان از این امر جلوگیری کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با اشاره به پیشینه تاریخی مشهد و خراسان بزرگ گفت: این استان مفاخر هنری بسیاری را پرورش داده است که باید از این ظرفیت استفاده شود. تلاش خواهیم کرد از هنزمندان مشهدی در داخل و خارج استان حمایت کنیم.

مروارید با اشاره به اینکه که نظراتش همسو با سیاست های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی است تصریح کرد: خراسان رضوی جایگاه خوبی در حوزه فعالیت رسانه ها در کشور دارد و تلاش می کنیم از این ظرفیت برای توسعه فرهنگی استفاده کنیم.

وی با تاکید بر لزوم ایجاد شور و نشاط اجتماعی در مشهد تصریح کرد: تا زمانی که تصمیم گیران عرصه فرهنگ در برخی حوزه های اختلافی به توافق نرسند  ما نمی توانیم در این حوزه کاری از پیش ببریم .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا