مشهد

تصویب اولین پروژه سرمایه‌گذاری و مشارکتی شهرداری در سال ۹۶ توسط شورای اسلامی شهر

سهم شهرداری در این پروژه ۲۰ و سهم سرمایه‌گذار حدود ۸۰ درصد بوده که آورده سرمایه‌گذار زمین و هزینه ساخت پروژه و آورده شهرداری هزینه صدور عوارض پروانه است.
تصویب اولین پروژه سرمایه‌گذاری و مشارکتی شهرداری در سال 96 توسط شورای اسلامی شهر

مدیر سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های شهرداری مشهد از تصویب پروژه بزرگ امیریه به عنوان اولین پروژه سرمایه‌گذاری و مشارکتی شهرداری توسط شورای اسلامی شهر مشهد در سال ۹۶ خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد مقدس، محمد هادی محمدی‌مقدم با اعلام این خبر اظهار کرد: پروژه مشارکتی امیریه پس از اینکه در کمیسیون‌های تخصصی شورای اسلامی شهر بررسی و تایید شده بود به صحن علنی شورا رفته و در یکصدو هفتاد و یکمین جلسه شواری اسلامی شهر مقدس مشهد با حمایت اعضای شورای شهر مصوب گردید.
وی با بیان اینکه این پروژه مشارکتی اولین پروژه مشارکتی شهرداری در منطقه ۱۲ می‌باشد، افزود: حجم سرمایه‌گذاری این پروژه بالغ بر یک هزار و ۵۶۶ میلیارد ریال بوده و زیربنای آن حدود ۹۲ هزار متر مربع و مساحت آن حدود ۲۶۰ هزار متر مربع می‌باشد.
محمدی‌مقدم در خصوص کاربری‌های این پروژه گفت: کاربری‌های تعریف شده برای این پروژه شامل تجاری، پارکینگ، مسکونی، ورزشی، بهداشتی، فرهنگی، تاریخی و هنری است که این کاربری‌ها بخش عمده‌ای از سرانه‌های خدماتی منطقه را تامین خواهد کرد.
مدیر سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های شهرداری مشهد با اشاره به تاثیر پروژه‌های مشارکتی در اشتغال آفرینی تصریح کرد: به صورت متوسط و طبق اعلام سازمان‌های مربوطه به ازای هر ۵۷ مترمربع پروژه یک شغل ایجاد می‌شود که با این حجم سرمایه‌گذاری و فضا حداقل برای ۲ هزار و ۵۰۰ نفر به صورت مستقیم تولید اشتغال می‌کند.
وی همچنین بیان کرد: سهم شهرداری در این پروژه ۲۰ و سهم سرمایه‌گذار حدود ۸۰ درصد بوده که آورده سرمایه‌گذار زمین و هزینه ساخت پروژه و آورده شهرداری هزینه صدور عوارض پروانه است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + چهارده =

دکمه بازگشت به بالا