مشهد

تغییر نام خیابان‌ها با تصویب شورای اسلامی شهر صورت می‌پذیرد

جاده محمدآباد براساس پیگیری چند ساله بازگشایی و کلنگ‌زنی شده است و اگر مشکلی وجود دارد می‌توانید اعلام کنید تا پیگیری شود.
download

شهردار منطقه ۷ مشهد گفت: تغییر نام معابر و خیابان‌ها باید به تصویب شورای اسلامی شهر مشهد برسد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری، علیرضا عصمت‌پرست با حضور در مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ به تماس‌های شهروندان پاسخ گفت و به بررسی مشکلات آنها پرداخت.
شهروندی طی تماس با مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ از نبود وسایل بازی در بوستان واقع در صبای ۱۷ که نیمه کاره رها شده است، گلایه داشت که شهردار منطقه ۷ مشهد در پاسخ به این شهروند اظهار داشت: این بوستان نیمه کاره نیست و وسایل بازی کودکان نیز در آن موجود می‌باشد.
یکی از ساکنان منطقه نسبت به احداث جاده محمدآباد گلایه داشت و بیان کرد: با درست شدن این جاده مردم منطقه به مشکلات زیادی بر می‌خورند زیرا ایجاد این جاده بدون کار کارشناسی بوده است.
این مدیر شهری در پاسخ به این شهروند عنوان کرد: جاده محمدآباد براساس پیگیری چند ساله بازگشایی و کلنگ‌زنی شده است و اگر مشکلی وجود دارد می‌توانید اعلام کنید تا پیگیری شود.
شهروندی طی تماس با مرکز ۱۳۷ خواستار آسفالت خیابان شهرک ابوذر، عبداله‌نژاد ۱۸ بود که عصمت پرست در پاسخ به این شهروند گفت: این خیابان جزء طرح تفصیلی نیست.
یکی از اهالی منطقه نسبت به وجود جوی آب کثیف و بوی نامطبوع در خیابان شهید دائی ۳۷ و ۴۳ گلایه داشت که شهردار منطقه در پاسخ به این شهروند گفت: مشکل این منطقه بیرون ریختن پسماند آب و فاضلاب به کوچه‌ها توسط شهروندان است اما جهت بازدید مراجعه می‌کنیم.
شهروندی دیگری در تماس با مرکز ارتباطات مردمی۱۳۷ نسبت به تغییر نام خیابان دانش شرقی ۸ گلایه داشت و بیان کرد: این تغییر باعث سرگردانی زائران می‌شود.
این مدیر شهری در پاسخ به این شهروند گفت: تغییر نام با تصویب شورای اسلامی شهر صورت گرفته است و قبل از عید تغییر تابلو انجام شده است اما مجدد تابلوها را جمع کردیم تا اصلاح شود و نام دانش شرقی به آن اضافه شود.
یکی از ساکنان خیابان قائم ۱۱ در گفتگو با این مدیر شهری نسبت به عدم بهسازی جداول که از زمستان تاکنون کنده شده است، گلایه داشت که عصمت پرست در پاسخ به این شهروند گفت: پیاده‌رو کاملا سیمان شده است اما برای بازدید از محل اقدام می‌شود.
یکی از ساکنان منطقه در رابطه با عدم نظافت خیابان خلج ۱۴ گلایه داشت که عصمت پرست در پاسخ به این شهروند گفت: تاکنون چندین مرتبه به جمع‌آوری خاک و زباله در منطقه اقدام کردیم اما متاسفانه مردم در ساعات غیر از زمان جمع‌آوری زباله اقدام به بیرون گذاشتن زباله‌های خود می‌کنند.
یکی از ساکنان خیابان ۲۰ متری سیدی با اعلام فعالیت جوشکاری در منطقه مسکونی نسبت به ایجاد مزاحمت آن برای اهالی گلایه داشت که این مدیر شهری در پاسخ به این شهروند گفت: برای این موضوع باید به معاونت خدمات شهری در بولوار فرودگاه مراجعه شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 19 =

دکمه بازگشت به بالا