مشهد

تقدیر از شهروندان نمونه فعال در عرصه حفظ و گسترش فضای سبز

لذا در راستای تشویق شهروندان و نیز جلب مشارکت عمومی برای حفظ و گسترش فضای سبز سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهراری مشهد از شهروندان فعال در عرصه فضای سبز تقدیر به عمل می‌آورد.
تقدیر از شهروندان نمونه فعال در عرصه حفظ و گسترش فضای سبز

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری مشهد گفت: شهروندان نمونه فعال در عرصه حفظ و گسترش فضای سبز تقدیر می‌شوند.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، احمدرضا سلامی در گفتگو با خبرنگار ما بیان کرد: مشارکت شهروندان در توسعه فضای سبز ضرورتی غیرقابل انکار است و مدیریت شهری مشهد نیز این مهم را در بخش فضای سبز در اولویت قرار داده است.
وی افزود: لذا در راستای تشویق شهروندان و نیز جلب مشارکت عمومی برای حفظ و گسترش فضای سبز سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهراری مشهد از شهروندان فعال در عرصه فضای سبز تقدیر به عمل می‌آورد.
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری مشهد گفت: در این طرح سازمان پارک‌ها از بین شهروندانی که بهترین فضای سبز را در داخل و یا اطراف منازل و محل کسب و کار خود ایجاد و حفظ کرده‌اند، تقدیر می‌کند.
سلامی گفت: این مراسم تقدیر همزمان با افتتاحیه شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گل و گیاه مشهد برای هشتمین سال متوالی برگزار می‌شود.
وی در پایان خاطرنشان کرد: نمایشگاه بین‌المللی گل و گیاه مشهد ۱۸ تا ۲۲ اردیبهشت ماه در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 5 =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا